Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Joanna Sumera | e-mail: | |
Dział handlowy | e-mail: |
Polisa gwarancyjna HP - 4 lata - wymiana urządzenia. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym.
zgodny z: DeskJet 6940, DeskJet 880c, DeskJet 895 cxi, DeskJet 810c, DeskJet 815c, DeskJet 830c, DeskJet 930 cm, DeskJet 930c, DeskJet 970 Cse, DeskJet 970 cxi, DeskJet 970c, DeskJet 970cse, DeskJet 970Cxi, DeskJet 950c, DeskJet 1115, Deskjet 1510, Deskjet Ink Advantage 1515, Deskjet Ink Advantage 2645, Deskjet IA 2135, Deskjet Ink Advantage 2545, Deskjet IA 3835 AiO, DeskJet IA 3787, Deskjet IA 3635, DeskJet IA 3785, DeskJet IA 3775, DeskJet 3050, Deskjet 3050A, Deskjet Ink Advantage 4515 e-All-in-One, DeskJet Ink Advantage 4535 AiO, Deskjet IA Ultra 4729 AiO, Deskjet Ink Advantage 5525 e-All-in-One, DeskJet IA 5575, DeskJet GT 5820 AiO Printer, Deskjet Ink Advantage 6525 e-All-in-One, Deskjet F2480, Deskjet F4580, Deskjet Ink Advantage K209a, Sprocket Photo Printer, black, Sprocket Photo Printer, white, Photosmart 5510, Photosmart 6510, Photosmart 7510 e-All-in-One, Photosmart Ink Advantage K510a, Photosmart Plus B210a, Photosmart B109n, DeskJet IA 5645, Deskjet 2130 AiO, DeskJet 2620 All-in-One, DeskJet 2630 All-in-One, DeskJet Ultra Ink Advantage 2029, DeskJet 3639 AIO
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.
Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.
Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.
Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie.
Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia
Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu
Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następUmowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.
Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.
Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.
Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie.
Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia
Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu
Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowegonego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego