Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Dbamy o to, żeby świadczone usługi były najwyższej jakości, a sprzedawane produkty pochodziły od zaufanych producentów i dostawców. Niestety nawet najwyższej jakości materiały eksploatacyjne czasami mogą ulec awarii. Prosimy pamiętać, że w takich przypadkach służymy radą i pomocą.
Sprzedawane przez Centrum Druku produkty objęte są gwarancją, a długość jej trwania zależy od producenta.
Poniżej opisujemy, co należy zrobić, jeśli Państwa materiał eksploatacyjny ulegnie awarii. Prosimy odnaleźć producenta materiału eksploatacyjnego i zapoznać się z procedurą realizacji gwarancji.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją usługi gwarancyjnej przez serwisy autoryzowane producentów, prosimy o kontakt z Serwisem Urządzeń Drukujących Centrum Druku pod adresem e-mailowym: serwis@cd2.pl.
PRINTE, LAMBDA, BLACK POINT, LEXMARK, HP, CANON, EPSON, OKI, ECOJET, EXPRESSION
XEROX
BROTHER
SAMSUNG
PRINTE, LAMBDA, BLACK POINT, LEXMARK, HP, CANON, EPSON, OKI, ECOJET, EXPRESSION
Zgłoszenia dotyczące realizacji gwarancji materiałów eksploatacyjnych następujących producentów - PRINTE, LAMBDA, BLACK POINT, LEXMARK, HP, CANON, EPSON, OKI, ECOJET, EXPRESSION - zakupionych w Centrum Druku, prosimy kierować bezpośrednio do naszej firmy. W celu zgłoszenia usterki należy wysłać wiadomość na adres serwis@cd2.pl . W treści e-maila prosimy podać:
a) numer dowodu zakupu (faktury lub paragonu) lub numer zamówienia internetowego,
b) określić, którego materiału eksploatacyjnego dotyczy usterka,
c) opisać występujący problem.
W e-mailu zwrotnym otrzymają Państwo numer RMA oraz informację, w jaki sposób należy odesłać do nas uszkodzony towar.
Usterkę można zgłosić również osobiście w Serwisie Urządzeń Drukujących Centrum Druku, przy ul. Strycharskiej 4 w Krakowie.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia usterki prosimy o kontakt e-mailowy: serwis@cd2.pl.
XEROX
Realizacją usług gwarancyjnych materiałów eksploatacyjnych XEROX zajmuje się bezpośrednio producent.
Jeżeli mają Państwo problem z materiałem eksploatacyjnym firmy Xerox, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@xerox.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny, opis usterki (w przypadku nieprawidłowych wydruków - skan wydruku obrazującego opisywaną usterkę), skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). W zależności od rodzaju urządzenia naprawa odbędzie się w serwisie lub w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku bębnów należy dodatkowo dołączyć model urządzenia, w jakim był instalowany materiał oraz jego numer seryjny. O dalszym przebiegu postępowania reklamacyjnego zostaną Państwo poinformowani przez firmę Xerox
w wiadomości zwrotnej.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z infolinią firmy Xerox pod numerem telefonu 22 878 78 78.
BROTHER
Realizacją usług gwarancyjnych materiałów eksploatacyjnych Brother zajmuje się autoryzowany serwis Brother – firma BLASC.
Jeżeli mają Państwo problem z materiałem eksploatacyjnym firmy Brother, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@blasc.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny, opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
Szczegółowe zasady zgłaszania usterek dostępne są na stronie serwisu BLASC: http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6253
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z infolinią firmy Brother pod numerem telefonu 22 607 76 60 albo bezpośrednio z serwisem autoryzowanym BLASC pod numerem 22 462 84 40.
SAMSUNG
Realizacją usług gwarancyjnych materiałów eksploatacyjnych Samsung zajmuje się bezpośrednio producent.
Jeżeli mają Państwo problem z materiałem eksploatacyjnym firmy Samsung, prosimy
o zgłoszenie usterki telefonicznie pod numerem telefonu 801 172 678 (infolinia firmy Samsung). Przed rozmową z konsultantem prosimy przygotować numer seryjny, opis usterki oraz numer dowodu zakupu materiału eksploatacyjnego (paragonu lub faktury). Konsultant firmy Samsung przyjmie zgłoszenie i poinformuje o dalszym przebiegu postępowania reklamacyjnego.