Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: zostaw wiadomość
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

FAQ - czyli często zadawane pytania

   
   

1. Pytania ogólne:

Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?
Wszystkie produkty na stronie internetowej Centrum Druku posiadają indywidualny status dostępności, wyświetlany osobno dla każdego urządzenia. Towar może posiadać status: 24h, 48h, 2-3 dni, 2-14 dni, 3 dni, powyżej 14 dni, ostatnie sztuki, czasowo niedostępny, na zamówienie, zapowiedź, wycofany.
Dlaczego produkt jest wycofany i co to oznacza?
Urządzenie nie znajduje już się w ofercie sprzedażowej sklepu. Może to być spowodowane m.in. wstrzymaniem/zaprzestaniem produkcji danego urządzenia przez producenta.
Co oznacza status „czasowo niedostępny” przy produkcie?
Produkt czasowo nie znajduje się w ofercie sprzedażowej sklepu, ani nie jest dostępny w magazynach producentów. W momencie dostarczenia przez producenta danego produktu do Centrum Druku, zostaje on automatycznie wprowadzony do sprzedaży i otrzymuje status "dostępny".
Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?
Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od ceny ustalonej przez producenta. Jej zmiana oznacza podwyższenie lub zmniejszenie kwoty za produkt u producenta. Marża Centrum Druku jest stała.
Czy jest możliwość negocjacji cen i do czego one służą?
Negocjacje cen zostały stworzone z myślą o komforcie Klientów Centrum Druku. Jeśli uważasz, że kwota za urządzenie jest za wysoka, możesz zaproponować inną podając ważny powód obniżenia ceny – np. jeśli taki sam produkt znalazłeś w innym sklepie taniej. Pamiętaj - stawka musi być satysfakcjonująca dla obu stron negocjacji. Aby zaproponować swoją kwotę, kliknij przycisk "negocjuj cenę" znajdujący się na karcie produktu.
Czy moje dane podane w formularzu zamówień są bezpieczne?
Twoje hasło dostępu jest szyfrowane z wykorzystaniem algorytmów 3DES i MD5. Jeśli zapomnisz hasła, nie jesteśmy w stanie go odzyskać, możemy jedynie wygenerować dla Ciebie nowe. Takie rozwiązanie w pełni gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych. Ani nasza firma ani nikt inny nie ma do nich dostępu.
Co oznacza abonament na druk / zakup w abonamencie / kupuj w abonamencie / drukuj 50% taniej w abonamencie?
Abonament na druk polega na tym, że na uzgodniony okres przekazujemy do Twojego użytku urządzenie wielofunkcyjne Xerox WorkCentre 3345 i dostarczymy do niego wszystkie materiały eksploatacyjne (oprócz papieru) oraz świadczymy pełną opiekę serwisową w miejscu instalacji. Jest to bardzo ergonomiczne rozwiązanie, które pozwala na optymalizację zarówno kosztów jak i czasu, podczas eksploatacji urządzeń. Koszt usługi to comiesięczna opłata abonamentowa oraz opłata za wykonane wydruki.
Czy sprzedajemy tylko produkty dopuszczone do polskiej dystrybucji?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w naszej ofercie znajdują się produkty dopuszczone do sprzedaży na rynku polskim, co gwarantuje możliwość korzystania z autoryzowanych serwisów zakupionego u nas sprzętu, np. w przypadku reklamacji.

2. Ustawienia konta:

Nie pamiętam danych do logowania.
Jeśli nie pamiętasz danych do logowania postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Przejdź do formularza odzyskiwania dostępu do konta (link do niej jest dostępny w formularzu logowania), a następnie zgodnie z instrukcjami przejdź przez 3-etapowy proces umożliwiający zmianę hasła:
  • Jeśli pamiętasz login lub e-mail: w formularzu wybierz pole "Podaj login albo e-mail" i wpisz w nim swój login lub e-mail i kliknij „wyślij”. Po podaniu jednej z danych, na powiązany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z instrukcją zmiany hasła.
  • Jeśli nie pamiętasz loginu ani e-maila: w formularzu wybierz pole "Podaj pełny nr zamówienia lub NIP" i wpisz w nim numer zamówienia, numer faktury lub NIP. Po podaniu jednej z danych, na powiązany z kontem adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z instrukcją zmiany hasła.
Jeśli posiadasz kilka adresów e-mail, będziesz mógł sprawdzić, który z nich podałeś w trakcie rejestracji i odzyskać dane do konta.
Jeśli w ogóle nie pamiętasz adresu e-mail, skontaktuj się z działem zamówień internetowych lub działem pomocy w obsłudze stron www.
Nie dostałem potwierdzenia zamówienia.
Jeśli po sfinalizowaniu zamówienia nie otrzymałeś potwierdzenia oznacza to, że wystąpił błąd systemu podczas uzupełniania danych osobowych. Brak potwierdzenia dokonania zamówienia jest równoznaczny z jego niezatwierdzeniem/niesfinalizowaniem.
Może istnieć kilka powodów wystąpienia błędu:
•    Upewnij się, że nie przekroczyłeś sugerowanego czasu 24 minut (czas trwania sesji sklepu) podczas wypełniania formularza zamówienia. Po upływie wyznaczonego czasu dane mogą nie zostać zapisane.
•    Jeśli mimo przestrzegania czasu pojawia się błąd spróbuj zresetować „dane prywatne przeglądarki” (kombinacja klawiszy Ctrl + Shift + Delete).
•    Aby strona składania zamówienia funkcjonowała poprawnie zalecamy używania z najnowszej wersji jednej z przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera.
Podczas zamówienia zdublował się towar.
Jeśli podczas zamówienia zdublował się towar, należy jak najszybciej skontaktować się drogą telefoniczną lub e-mailową (zamowienia@centrumdruku.com.pl) z działem zamówień internetowych.
Chcę zmienić dane, które podałem podczas rejestracji konta.
Zmiana danych zapisanych/podanych podczas rejestracji, możliwa jest tylko podczas składania kolejnego zamówienia.
Możesz zmienić dane po zalogowaniu, w ostatnim kroku składania zamówienia. Nowe dane zostaną zapisane w systemie, w momencie sfinalizowania zamówienia.
Co mam zrobić, jeśli po złożeniu zamówienia stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub faktury?
Dane można zmienić wyłącznie w momencie składania zamówienia - po sfinalizowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia zmian. Jeśli podałeś błędne lub nieaktualne dane, jak najszybciej skontaktuj się z działem zamówień internetowych (zamowienia@centrumdruku.com.pl).

3. Realizacja zamówienia:

Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?
Formę płatności możesz dopasować do swoich możliwości/potrzeb. Wybierana jest podczas składania zamówienia. Istnieją następujące sposoby zapłaty:
•    Przelew bankowy (przedpłata, przelew bezpośredni)
•    Płatność przy odbiorze
•    Płatność on-line: blik, karta kredytowa (Visa, Mastercard), przelew on-line
•    PayPal
•    E-raty: Santander, Credit Agricole
•    Płatności odroczone (leasing, Kredyt Kupiecki)
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
2-14 dni - czas dostawy jest zależny od dostępności towaru u producenta.
Czy zostanę poinformowany o stanie realizacji złożonego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym otrzymasz elektroniczne potwierdzenie przesłane na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
O zmianach statusu zamówienia internetowego będziesz na bieżąco powiadamiany drogą mailową.
O statusie zamówień składanych telefonicznie wszelkich informacji udziela opiekun handlowy przyjmujący zamówienie.
Do której godziny należy złożyć zamówienie, żeby zostało zrealizowane tego samego dnia?
Składając zamówienie do godziny 12, możesz liczyć na jego realizację w tym samym dniu, jeśli towar ma zostać dostarczony na terenie Krakowa.
Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru w salonie Centrum Druku?
Tak. Zamówiony towar można odebrać w Krakowie w salonie Centrum Druku, mieszczącym się przy ulicy Czarnowiejskiej 43 lub w magazynie firmy, znajdującym się przy ulicy Kocmyrzowskiej 13b.
Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych punktów, zaznacz to w opcji "sposób dostawy" w formularzu zamówienia.
Czy jest możliwość płatności przelewem / z odroczonym terminem płatności?
Tak, możemy zaproponować prosty do otrzymania "Kredyt Kupiecki dla Firm", który umożliwi opłacenie zamówienia w odroczonym terminie. Oferta Kredytowa przeznaczona jest dla Klientów biznesowych, którzy dokonali minimum dwóch zakupów w Centrum Druku w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Szczegóły dostępne tutaj.
Czy jest możliwość zakupu na raty?
Dzięki współpracy z Santander Consumer Bank S.A. i Credit Agricole Bank Polska S.A. oferujemy Ci możliwość zapłaty za zamówione produkty w systemie ratalnym. Wystarczy wybrać jako formę płatności eRaty Santander lub Credit Agricole Raty. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
W jaki sposób pakowane są drukarki?
Wszystkie urządzenia pakujemy w wytrzymałe pudła i dodatkowo zabezpieczamy materiałem ochronnym, aby zapewnić ich bezpieczny transport lub wysyłamy w oryginalnych opakowaniach producenta, która są jednocześnie opakowaniem transportowym. Paczki, które przekraczają 30kg lub ich gabaryt jest większy niż 200cm, są wysyłane na palecie. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Jaka firma kurierska dostarcza towar?
Towar dostarczany jest przez najlepsze firmy kurierskie w kraju. Dzięki profesjonalnym przesyłkom, masz/posiadasz gwarancję jakości i bezpieczeństwa podczas przesyłania/dostarczania zamówionego towaru. Współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi, działającymi na polskim rynku:
•    DHL
•    DPD
•    FedEx
•    InPost
•    Poczta Polska
•    Kurier Centrum Druku - tylko na terenie Krakowa. Usługa bezpłatna dla zamówień o wartości powyżej 999 zł (dla przesyłek poniżej tej kwoty koszt wynosi 9,90 zł). Dostawy są realizowane w dni robocze w godzinach od 10:00 do 16:00.
Czy mogę zamówić dostawę na określoną godzinę?
Tak. Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym możesz wybrać preferowana godzinę dostawy w następujących przedziałach czasowych:
•    6.00 – 9.00,
•    9.00- 12.00,
korzystając z doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL z dostawą w opcji "ekspres". Dostawa w danych godzinach jest dodatkowo płatna. Więcej szczegółów tutaj.
Czy jest możliwość dostawy towaru w sobotę?
Tak, korzystając z doręczenia za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Usługa jest dodatkowo płatna – do standardowych kosztów przesyłki doliczamy 50%.

Dla wybranych kategorii produktów również możliwa jest dostawa w weekend Paczkomatem InPost. Możliwość ta dotyczy to produktów z kategorii: materiały eksploatacyjne, papiery biurowe, papiery ozdobne oraz papiery fotograficzne. Więcej informacji tutaj.
Czy jest dostępna usługa wniesienia sprzętu?
Współpracujemy z firmami realizującymi wniesienie sprzętu wraz z rozpakowaniem oraz utylizacją opakowań transportowych. O chęci skorzystania z takiej usługi należy powiadomić nas podczas składania zamówienia. Każdy transport jest wyceniany indywidualnie.
Czy oferujecie darmowy transport zamówienia na wartość powyżej jakiej kwoty?
Nie, ale niektóre produkty w naszym sklepie internetowym są dostępne z darmową dostawą. Więcej szczegółów tutaj.
Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?
Tak. Podczas składania zamówienia należy wypełnić pole "faktura VAT". Jeśli zamawiający nie wypełni podanego pola, faktura automatycznie będzie sporządzona na dane osobowe podane w polu "dane osoby zamawiającej".
Przy zamówieniach internetowych nie wystawiamy paragonów – potwierdzeniem zakupu zawsze jest faktura VAT.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar i kiedy?
Zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce jeśli dokonałeś zakupu online przysługuje Ci prawo zwrotu w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu, bez podawania przyczyny, natomiast w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym oraz na działalność gospodarczą, prawo zwrotu nie przysługuje. Więcej szczegółów tutaj.

4. Pytania dotyczące zakupionego towaru:

Dlaczego nie ma książeczki z instrukcją obsługi w opakowaniu?
Część producentów w trosce o ochronę środowiska zrezygnowało z papierowej instrukcji obsługi. W takim wypadku instrukcja dołączana jest do urządzenia na płycie CD. Zazwyczaj w formie papierowej dodawana jest tylko krótka, obrazkowa instrukcja instalacji sprzętu.
Dlaczego nie ma gwarancji papierowej w opakowaniu?
Forma gwarancji zależy od standardów producenta. Część z nich nadal dołącza do opakowania papierową gwarancję (np. Epson, Xerox). Jednak wiele z firm zrezygnowało z papierowej gwarancji na rzecz rejestracji sprzętu na stronie internetowej producenta (np. Samsung). Po rejestracji klient otrzymuje gwarancję w pliku PDF, którą może sobie wydrukować. Z kolei takie firmy jak np. Brother nie wymagają w ogóle karty gwarancyjnej – ewentualne usterki naprawiane są na podstawie faktury VAT dołączonej do urządzenia podczas zakupu.
Jeśli w pudełku mimo zapewnień, że gwarancja jest dołączona brakuje dokumentu, należy skontaktować się z działem serwisu, który pomoże w rozwiązaniu problemu.
Jak przebiega proces reklamacji zakupionego towaru?
W przypadku wykrycia wady produktu należy niezwłocznie skontaktować się z działem serwisowym telefonicznie 801-61-62-61 lub mailowo (serwis@centrumdruku.com.pl) i poinformować nas o stwierdzeniu wady.
Prosimy nie odsyłać reklamowanego towaru bez uprzedniego dokonania zgłoszenia reklamacyjnego i uzyskania informacji odnośnie procedury reklamacyjnej danego towaru.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.