Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Czy wszystkie towary z oferty na stronie internetowej są dostępne?
Wszystkie produkty na stronie internetowej Centrum Druku posiadają indywidualny status dostępności, wyświetlany osobno dla każdego urządzenia. Towar może posiadać status: 24H, 2-14 dni, ostatnie sztuki, czasowo niedostępny, zapowiedź, wycofany, cena ustalana indywidualnie.
Dlaczego produkt jest wycofany i co to oznacza?
Status produktu "wycofany" oznacza, że towar nie jest już dostępny w ofercie sprzedażowej sklepu. Może to być spowodowane m.in. wstrzymaniem/zaprzestaniem produkcji danego urządzenia, przez producenta.
Co oznacza status „czasowo niedostępny” przy produkcie?
Status produktu "czasowo niedostępny" oznacza, że towar nadal jest dostępny w ofercie sprzedażowej sklepu, jednak chwilowo jest ograniczony do niego dostęp. W momencie dostarczenia przez producenta, danego produktu do Centrum Druku, zostaje on automatycznie wprowadzony do sprzedaży i otrzymuje status "dostępny".
Dlaczego zmieniają się ceny w sklepie internetowym?
Ceny w sklepie internetowym uzależnione są od cen/stawki producenta. Jej zmiana oznacza podwyższenie lub zmniejszenie kwoty za produkt u producenta. Marża Centrum Druku jest stała.
Czy jest możliwość negocjacji cen?
Negocjacje cen zostały stworzone z myślą o komforcie klientów Centrum Druku/z myślą o komforcie naszych klientów. Jeśli uważasz, że kwota za urządzenie jest za wysoka, możesz zaproponować inną podając ważny powód obniżenia ceny – np. jeśli taki sam produkt znalazłeś w innym sklepie taniej. Pamiętaj - stawka musi być satysfakcjonująca dla obu stron negocjacji. Aby zaproponować swoją kwotę, wciśnij pole "negocjuj" znajdujące się na karcie produktu.
Nie pamiętam danych do logowania.
Jeśli nie pamiętasz danych do logowania postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
- Jeśli pamiętasz login lub e-mail:
Patrz podpunkt „a”: wpisz w puste pole swój login lub e-mail i kliknij „wyślij”. Po podaniu jednej z danych, na powiązany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z instrukcją zmiany hasła.
- Jeśli nie pamiętasz loginu ani e-maila:
Patrz podpunkt „b”: Wpisz w puste pole numer zamówienia, numer faktury lub NIP. Po podaniu jednej z danych na powiązany z kontem adres e-maila zostanie wysłana wiadomość z instrukcją zmiany hasła. Jeśli posiadasz kilka adresów e-mail będziesz mógł sprawdzić, który z nich podałeś w trakcie rejestracji i odzyskać dane do konta. Jeśli w ogóle nie pamiętasz adresu e-mail skontaktuj się z działem zamówień internetowych lub działem pomocy w obsłudze stron www.
Nie dostałem potwierdzenia zamówienia.
Jeśli po sfinalizowaniu zamówienia nie otrzymałeś potwierdzenia oznacza to, że wystąpił błąd systemu podczas uzupełniania danych osobowych. Brak potwierdzenia dokonania zamówienia jest równoznaczny z jego niezatwierdzeniem/niesfinalizowaniem.
Może istnieć kilka powodów wystąpienia błędu:
- Upewnij się, że nie przekroczyłeś sugerowanego czasu 15 minut podczas wypełniania formularza zamówienia. Po upływie wyznaczonego czasu dane mogą nie zostać zapisane/ mogą zsotac niezapisane.
- Jeśli mimo przestrzegania czasu pojawia się błąd spróbuj zresetować „dane prywatne przeglądarki” (kombinacja klawiszy ctrl + shift + del).
- Aby strona składania zamówienia funkcjonowała poprawnie zalecamy używania jednej z przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.
Podczas zamówienia zdublował się towar.
Jeśli podczas zamówienia zdublował się towar należy jak najszybciej skontaktować się drogą telefoniczną lub e-mailową (zamowienia@cd2.pl) z działem zamówień internetowych.
Chcę zmienić dane, które podałem podczas rejestracji konta.
Zmiana danych zapisanych/podanych podczas rejestracji, możliwa jest tylko podczas składania kolejnego zamówienia.
Możesz zmienić dane po zalogowaniu, w ostatnim kroku składania zamówienia. Nowe dane zostaną zapisane w systemie, w momencie sfinalizowania zamówienia.
Co mam zrobić, jeśli po złożeniu zamówienia stwierdzę, że podałem błędne dane do wysyłki lub faktury?
Dane można zmienić wyłącznie w momencie składania zamówienia - po sfinalizowaniu zamówienia nie ma możliwości wprowadzenia zmian. Jeśli podałeś błędne lub nieaktualne dane, jak najszybciej skontaktuj się z działem zamówień internetowych.
Z jakich form płatności można skorzystać zamawiając towar w sklepie internetowym?
Formę płatności możesz dopasować do swoich możliwości/potrzeb. Wybierana jest podczas składania zamówienia. Istnieją następujące sposoby zapłaty:
• Przelew z dowolnego banku
• Przekaz pocztowy
• Płatność przy odbiorze przesyłki
Jaka firma kurierska dostarcza towar?
Towar dostarczany jest przez najlepsze firmy kurierskie w kraju. Dzięki profesjonalnym przesyłkom, masz/posiadasz gwarancję jakości i bezpieczeństwa podczas przesyłania/dostarczania zamówionego towaru. Współpracujemy z najlepszymi firmami kurierskimi, działającymi na polskim rynku:
• DHL
• DPD
• UPS
Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru w serwisie Centrum Druku?
Tak. Zamówiony towar można odebrać w siedzibie Centrum Druku mieszczącej się przy ulicy Czarnowiejskiej 43 lub w magazynie firmy znajdującym się przy ulicy Mierzeja Wiślana 11.
Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych punktów, zaznacz to w formularzu zamówienia.
Czy wystawiacie fakturę VAT za zakupiony towar?
Tak. Podczas składania zamówienia należy wypełnić pole „faktura VAT”. Jeśli zamawiający nie wypełni podanego pola, faktura automatycznie będzie sporządzona na dane osobowe podane w polu "dane osoby zamawiającej".
Przy zamówieniach internetowych nie wystawiamy paragonów – potwierdzeniem zakupu zawsze jest faktura VAT.
Dlaczego nie ma książeczki z instrukcją obsługi w opakowaniu?
Część producentów w trosce o ochronę środowiska zrezygnowało z papierowej instrukcji obsługi. W takim wypadku instrukcja dołączana jest do urządzenia na płycie CD. Zazwyczaj w formie papierowej dodawana jest tylko krótka, obrazkowa instrukcja instalacji sprzętu.
Dlaczego nie ma gwarancji papierowej w opakowaniu?
Forma gwarancji zależy od standardów producenta. Część z nich nadal dołącza do opakowania papierową gwarancję (np. Epson, Xerox). Jednak wiele z firm zrezygnowało z papierowej gwarancji na rzecz rejestracji sprzętu na stronie internetowej producenta (np. Samsung). Po rejestracji klient otrzymuje gwarancję w pliku pdf. którą może sobie wydrukować. Z kolei takie firmy jak np. Brother nie wymagają w ogóle karty gwarancyjnej – ewentualne usterki naprawiane są na podstawie faktury VAT dołączonej do urządzenia podczas zakupu.
Jeśli w pudełku mimo zapewnień, że gwarancja jest dołączona brakuje dokumentu, należy skontaktować się z działem serwisu, który pomoże w rozwiązaniu problemu.
Zasady napraw gwarancyjnych - urządzenia drukujące
Dbamy o to, żeby świadczone usługi były najwyższej jakości a sprzedawane produkty pochodziły od zaufanych producentów i dostawców. Niestety nawet najwyższej jakości materiały eksploatacyjne czasami mogą ulec awarii. Prosimy pamiętać, że w takich przypadkach służymy radą i pomocą.
Zasady realizacji gwarancji - materiały eksploatacyjne
Poniżej opisujemy co należy zrobić, jeśli Państwa materiał eksploatacyjny ulegnie awarii. Prosimy odnaleźć producenta materiału eksploatacyjnego i zapoznać się z procedurą realizacji gwarancji.