Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Dbamy o to, żeby świadczone usługi były najwyższej jakości, a sprzedawane produkty pochodziły od zaufanych producentów i dostawców. Niestety nawet najwyższej jakości urządzenia czasami się psują. Prosimy pamiętać, że w takich przypadkach służymy radą i pomocą.
Sprzedawane przez Centrum Druku produkty objęte są gwarancją, a długość jej trwania zależy od producenta. Standardowo jest to okres od 12 do 24 miesięcy. Długość okresu gwarancyjnego i sposób realizacji naprawy gwarancyjnej (naprawa w serwisie lub naprawa u klienta - w miejscu instalacji urządzenia) podana jest na stronie internetowej Centrum Druku – przy każdym produkcie.
Niektórzy z producentów oferują nieodpłatną możliwość przedłużenia standardowego okresu gwarancyjnego do 3 lub 5 lat. Najczęściej wymaga zarejestrowania zakupu urządzenia na stronie producenta. Takie informacje dostępne są w zakładce „Promocje” oraz przy każdym produkcie znajdą Państwo odnośnik do promocji, obowiązujących dla danego produktu.
Poniżej opisujemy, co należy zrobić, jeśli Państwa urządzenie się zepsuje. Prosimy odnaleźć producenta urządzenia i zapoznać się z procedurą realizacji zgłoszenia gwarancyjnego.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją usługi gwarancyjnej przez serwisy autoryzowane producentów, prosimy o kontakt z Serwisem Urządzeń Drukujących Centrum Druku pod adresem e-mailowym: serwis@cd2.pl
BROTHER
CANON
EPSON
HP
KONICA MINOLTA
KYOCERA
LEXMARK
OKI
XEROX
POZOSTALI PRODUCENCI
BROTHER
Naprawami gwarancyjnymi produktów Brother zajmuje się autoryzowany serwis Brother – firma BLASC.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Brother, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@blasc.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny urządzenia, opis usterki oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury).
Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu BLASC: https://blasc.pl/centrum-napraw/
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z infolinią firmy Brother pod numerem telefonu 22 500 94 94 albo bezpośrednio z serwisem autoryzowanym BLASC pod numerem 22 462 84 40.
CANON
Naprawami gwarancyjnymi produktów Canon zajmuje się autoryzowany serwis Canon – firma Fis-Komp.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Canon, prosimy o wysłanie produktu do Fis-Komp. Do przesyłki należy dołączyć opis usterki, kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury), adres zwrotny i numer telefonu do kontaktu.
Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu Fis-Komp: https://fiskomp.pl/1207.xml
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z infolinią firmy Canon pod numerem telefonu 22 583 43 07 albo bezpośrednio z serwisem autoryzowanym Fis-Komp pod numerem 22 632 14 93.
EPSON
Naprawami gwarancyjnymi produktów Epson zajmuje się producent.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Epson, prosimy o kontakt z infolinią producenta pod numerem telefonu 22 295 37 25. Konsultant infolinii poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie i uruchomi procedurę naprawy gwarancyjnej.
HP
Naprawami gwarancyjnymi produktów HP zajmuje się bezpośrednio producent.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy HP, prosimy o kontakt z infolinią HP pod numerem telefonu 22 566 60 00.
Konsultant infolinii HP poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie reklamacyjne i uruchomi procedurę reklamacyjną – w przypadku:
- produktów konsumenckich – producent wyśle do Państwa nowe lub regenerowane urządzenie, następnie poprosi o odesłanie wadliwego urządzenia na koszt HP;
- urządzeń biznesowych – urządzenie zostanie naprawione przez serwis HP.
KONICA MINOLTA
Naprawami gwarancyjnymi produktów Konica Minolta zajmuje się bezpośrednio producent.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Konica Minolta, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@konicaminolta.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo od firmy Konica Minolta odpowiedź wraz z informacją, w jaki sposób urządzenie będzie serwisowane.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Konica Minolta pod numerem telefonu: 22 574 04 60.
KYOCERA
Naprawami gwarancyjnymi produktów Kyocera zajmuje się autoryzowany serwis Kyocera – firma Arcus.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Kyocera, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@arcus.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo od firmy Arcus odpowiedź wraz z informacją o sposobie realizacji naprawy gwarancyjnej.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z serwisem Arcus pod numerem telefonu 22 836 66 66.
LEXMARK
Naprawami gwarancyjnymi produktów Lexmark zajmuje się producent.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Lexmark, prosimy o kontakt z infolinią producenta pod numerem telefonu 12 290 14 05. Konsultant infolinii poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie i uruchomi procedurę naprawy gwarancyjnej.
OKI
Naprawami gwarancyjnymi produktów OKI zajmuje się bezpośrednio producent.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy OKI, prosimy o zgłoszenie usterki telefonicznie pod numerem telefonu 800 12 00 66 lub e-mailowo na adres polska@okiservice.com Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: model urządzenia, nr seryjny, opis usterki oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo od firmy OKI odpowiedź wraz z informacją o sposobie realizacji naprawy gwarancyjnej.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z infolinią firmy OKI pod numerem telefonu 22 448 65 00.
XEROX
Naprawy gwarancyjne produktów XEROX realizuje producent.
Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Xerox, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres polserwis@xerox.com lub telefonicznie na numer telefonu 22 878 78 78. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny urządzenia, opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). W zależności od rodzaju urządzenia naprawa odbędzie się w serwisie lub w miejscu instalacji sprzętu.
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia czy realizacji usługi gwarancyjnej prosimy kontaktować się z infolinią firmy Xerox pod numerem telefonu 22 878 78 78.
POZOSTALI PRODUCENCI
W celu uzyskania informacji dotyczących realizacji gwarancji prosimy o kontakt z Serwisem Urządzeń Drukujących Centrum Druku pod adresem e-mailowym: serwis@cd2.pl