Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: porozmawiaj z konsultantem
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Promocje

Wszystkie
Rabaty
Prezenty
Konkursy
Promocje
Archiwum

PROMOCJA ZAKOŃCZONA - Mega Konkurs CD! Wygraj bilety na koncert Beyoncé!

promocja zakończona 24 maja 2013
UWAGA! PROMOCJA NIEAKTYWNA!

Weź udział w zabawie i wyjedź na Orange Warsaw Festival 2013! Do wygrania 2 bilety na pierwszy dzień festiwalu.

Wygraj bilety na koncert Beyonce!

Wejdź na: www.facebook.com/CentrumDruku

KONKURS ZAKOŃCZONY

REGULAMIN KONKURSU "WYGRAJ BILETY NA KONCERT BEYONCÉ"

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „Wygraj bilety na koncert Beyoncé” (i zwany będzie w dalszej części niniejszego Regulaminu „Konkursem”).
2. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) jest dokumentem zawierającym zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie.
3. Konkurs organizowany jest przez firmę Centrum Druku s.c. z siedzibą w Krakowie przy ul. Czarnowiejskiej 43 (zwaną dalej "Organizatorem").
4. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem serwisu społecznościowego www.facebook.com.
5. Uczestnikiem Konkursu (dalej "Uczestnik") może być osoba fizyczna, zdolna do czynności prawnych, mająca miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
6. Użytkownik - użytkownik serwisu społecznościowego www.facebook.com posiadający aktywne konto na tym serwisie.
7. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
8. Konkurs prowadzony jest od dnia 14 maja 2013 do dnia 20 maja 2013 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
9. Rozstrzygnięcie Konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi 21 maja 2013 r. do godziny 17:00.
10. W stosunku do Uczestników Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego za wykonanie oznaczonych w Regulaminie czynności.

§ 2. Zasady Konkursu

1. Uczestnikiem Konkursu może być, z zastrzeżeniem § 1 pkt. 5 Regulaminu, Użytkownik serwisu społecznościowego www.facebook.com posiadający aktywne konto na tym serwisie.
2. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz ich małżonkowie, powinowaci w linii prostej pierwszego stopnia, krewni w linii prostej i bocznej do drugiego stopnia.
3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:
a) polubienie profilu Centrum Druku na portalu Facebook (www.facebook.com/CentrumDruku)
b) przesłanie - na adres e-mail konkurs@cd2.pl – zgłoszenia zawierającego odpowiedzi na pytania konkursowe w liczbie: 2, o których mowa w § 2 pkt. 3. c i d
c) pytanie konkursowe 1 brzmi: Korzystając z nowych możliwości strony CentrumDruku.pl wyszukaj wielofunkcyjne urządzenie atramentowe, które posiada najniższą wartość parametru "koszt wydruku w czerni (wkład oryginalny)" i podaj w odpowiedzi producenta oraz model.
d) pytanie konkursowe 2 brzmi: Umotywuj dlaczego akurat do Ciebie powinny trafić bilety na koncert Beyoncé.
e) w e-mailu należy podać następujące dane: imię i nazwisko, nickname na serwisie facebook (lub link do profilu), o którym mowa w § 1 pkt. 6 Regulaminu;
4. Jeden Uczestnik może przesłać w ramach Konkursu jedno zgłoszenie, o którym mowa w § 2 pkt. 3 niniejszego Regulaminu.
5. Przesłanie przez Uczestnika zgłoszenia, o którym mowa w § 2 pkt. 3 i 4 Regulaminu, jest równoznaczne:
a) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na warunki Konkursu zawarte w niniejszym Regulaminie;
b) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na umieszczenie imienia i nazwiska autora w serwisie www.facebook.com na profilu Centrum Druku.
c) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przesłanie przez Organizatora wiadomości e-mail lub wiadomości wysłanej za pośrednictwem serwisu facebook w razie uzyskania wyróżnienia w Konkursie, na umieszczenie jego danych (imię i nazwisko, nickname Użytkownika facebook), o czym mowa w § 3 pkt 6 Regulaminu w informacji o rozstrzygnięciu Konkursu na profilu Centrum Druku.

§ 3. Rozstrzygnięcie Konkursu i przyznanie nagród

1. Na czas trwania Konkursu Organizator powoła komisję nadzorującą przebieg konkursu w celu zapewnienia prawidłowej organizacji, przebiegu i rozstrzygnięcia Konkursu zgodnie z zasadami ustalonymi niniejszym Regulaminem. W skład Komisji Konkursowej wejdą osoby delegowane przez Organizatora w liczbie: 3.
2. Kryteria wyboru zwycięzcy:
a) spełnienie wszystkich warunków udziału w konkursie, o których mowa w § 2 pkt. 3;
b) poprawne udzielenie odpowiedzi na pytanie, o którym mowa w  § 2 pkt. 3 c;
c) udzielenie najciekawszej - decyzją komisji - odpowiedzi na pytanie konkursowe, o którym mowa w  § 2 pkt. 3 d
3. Komisja Konkursowa Organizatora będzie odpowiedzialna za wybranie zgłoszenia za zajęcie 1 miejsca. Uczestnik, który jest autorem zgłoszenia nagrodzonego 1 miejscem otrzyma Nagrodę Główną Centrum Druku, którą są 2 bilety na pierwszy dzień (25.05.2013) Orange Warsaw Festiwal 2013.
4. Uczestnikowi, który jest autorem wybranego (zwycięskiego) zgłoszenia, przysługuje prawo do nagrody, z zastrzeżeniem § 7 pkt. 7 i § 4 pkt. 1 Regulaminu:
a) Uczestnik Wyróżniony Nagrodą Główną, którego zgłoszenie zostało wybrane przez Komisję Konkursową, o czym mowa w § 3 pkt 2, 3 i 4 Regulaminu, otrzymuje Nagrodę Główną, którą stanową 2 bilety na pierwszy dzień festiwalu (25.05.2013) Orange Warsaw Festival 2013 o łącznej wartości rynkowej 378 zł.
d) Ponadto wśród wszystkich Uczestników Organizator rozlosuje nagrody dodatkowe (m.in.: smyczki, breloczki).
5. O przyznaniu Nagród wyróżniony Uczestnik zostanie powiadomiony w dniu rozstrzygnięcia Konkursu, wskazanym w § 1 pkt 9 oraz w § 3 pkt 6 Regulaminu - powiadomiony przez Organizatora e-mailem lub wiadomością wysłaną za pośrednictwem serwisu http://www.facebook.com.
6. Informacja o rozstrzygnięciu Konkursu zostanie opublikowana na stronie serwisu społecznościowego http://www.facebook.com/CentrumDruku 21 maja. Informacja będzie zawierała:
a) wyróżnionego Nagrodą Główną uczestnika Konkursu (imię i nazwisko, login Użytkownika facebook);
b) uczestników Konkursu wyróżnionych Nagrodą Pocieszenia;.
7. Wyróżniony Uczestnik zobowiązany jest w ciągu 2 dni od daty otrzymania wiadomości o przyznanej Nagrodzie, o której mowa w § 3 pkt 4, przesłać wiadomość e-mail zawierającą informacje niezbędne do wysłania nagrody.
a) imię i nazwisko;
b) adres korespondencyjny;
c) zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Wyrażam zgodę w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami) na przetwarzanie moich danych przez Centrum Druku s.c. z siedzibą w Krakowie, ul. Czarnowiejska 43, na cele związane z Konkursem organizowanym w dniach 14 maja 2013 – 20 maja 2013 na profilu Centrum Druku, w szczególności w celu przesłania przyznanej w ramach Konkursu nagrody” pod rygorem wykluczenia z Konkursu i utraty uprawnień do nagrody.
8. W przypadku wykluczenia  wyróżnionego Uczestnika z Konkursu Organizator zastrzega sobie prawo do przeniesienia uprawnień do nagrody na kolejnego Uczestnika, którego zgłoszenie zostanie wybrane w trybie, o którym mowa w § 3 pkt 2, 3, 4 i 5 Regulaminu. Postanowienia Regulaminu dotyczące wyróżnionych Uczestników stosuje się odpowiednio.
9. Nagrody zostaną przesłane indywidualnie do każdego z wyróżnionych Uczestników za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy spedycyjnej. Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za jakość usług świadczonych przez Pocztę Polską i przez firmy spedycyjne.
10. Wyróżnionemu Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na ekwiwalent pieniężny, jak również nie przysługuje prawo przeniesienia na osobę trzecią roszczenia o wydanie Nagrody.

§ 4. Wykluczenie z uczestnictwa w Konkursie

1. W przypadku gdy:
a) Uczestnik nie spełnia warunków uczestnictwa w Konkursie określonych w Regulaminie, w szczególności w § 1 pkt 5 i § 2;
b) Uczestnik podał nieprawdziwe lub niekompletne dane niezbędne do przyznania Nagrody, o której mowa § 3 pkt 4;
c) Uczestnik nie prześle niezbędnych danych do przekazania nagrody w terminie, o którym mowa w § 3 pkt 7 niniejszego Regulaminu;
d) Uczestnik podjął inne działania sprzeczne z postanowieniami Regulaminu
Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia ze skutkiem natychmiastowym Uczestnika z udziału w Konkursie, jak również odmowy przyznania Uczestnikowi Nagrody.

§ 5. Reklamacje

1. Reklamacje Uczestników związane z przebiegiem Konkursu mogą być składane przez Uczestników e-mailem w terminie 15 dni od daty rozstrzygnięcia Konkursu, wskazanej w § 1 pkt 9 oraz w § 3 pkt 6 Regulaminu , na adres e-mailowy Organizatora: marketing@cd2.pl.
2. Każda reklamacja powinna zawierać: a) imię i nazwisko Uczestnika zgłaszającego reklamację b) nickname, którym Uczestnik posługuje się na facebooku, c) dane Uczestnika (adres korespondencyjny, e-mail, telefon), d) opis reklamacji.
3. Reklamacje spełniające wymogi określone w §5 pkt.1 oraz w §5 pkt.2, będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Uczestnik, który złożył reklamacje, zostanie powiadomiony drogą e-mailową o jej rozpatrzeniu najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji zgłoszonych po terminie, o którym mowa w §5 pkt 1, jak również reklamacji niespełniających kryteriów wskazanych w §5 pkt 2.
5. Odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest względem Uczestnika – w zależności od konkretnego przypadku - do wysokości wartości Nagrody, o której mowa w § 3 pkt 4.

§ 6. Dane osobowe

1. Organizator zapewnia, że przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie zgodnie z zasadami regulowanymi ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm).
2. Dane osobowe Uczestników wyróżnionych w Konkursie, zgodnie z § 3 Regulaminu, przetwarzane będą przez Organizatora w celu komunikacji z wyróżnionymi Uczestnikami Konkursu oraz w celu przesłania nagrody.
3. Przetwarzanie danych osobowych obejmować będzie :
a) następujący zakres danych: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, wizerunek, nickname Użytkownika portalu facebook, adres e-mail.
b) następujący zakres czynności : zbieranie, przechowywanie, opracowywanie.
4. Dane osobowe podawane są przez Uczestników dobrowolnie, a Uczestnicy mają prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
5. Przesłanie przez Uczestnika zgłoszenia, o którym mowa w § 2 pkt 3 i 4
 Regulaminu, jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków niniejszego Regulaminu oraz z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z formułą: „Wyrażam zgodę w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami) na przetwarzanie moich danych przez Centrum Druku s.c. z siedzibą w Krakowie, ul. Czarnowiejska 43, na cele związane z Konkursem. Organizator zobowiązuje się do usunięcia przekazanych przez wyróżnionych Uczestników danych osobowych niezwłocznie po zakończeniu Konkursu.
6. Uczestnik jest zobowiązany do informowania Organizatora e-mailem o każdej zmianie udostępnionych Organizatorowi danych osobowych Uczestnika w okresie trwania Konkursu i w terminie do 14 dni od jego rozstrzygnięcia. W przypadku niepowiadomienia o zmianie danych Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu Nagrody lub niedostarczenie Nagrody wynikłe ze zmiany danych Uczestnika, o których Uczestnik nie powiadomił Organizatora w terminie.

§ 7. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie CentrumDruku.pl.
2. Prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa. Wszelkie informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny.
3. W kwestiach nie objętych postanowieniami niniejszego Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Wszelkie spory związane z realizacją Konkursu, których strony nie zdołają rozstrzygnąć polubownie, podlegać będą rozpoznaniu przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany bądź uzupełnienia warunków Konkursu i treści niniejszego Regulaminu lub przerwania Konkursu w dowolnym czasie, bez podania przyczyny, o czym niezwłocznie powiadomi Uczestników Konkursu na profilu Centrum Druku na portalu facebook. Każda ewentualna zmiana Regulaminu będzie obowiązywać od chwili jej opublikowania na profilu Centrum Druku na portalu facebook.
6. Organizator ani inne podmioty działające na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu, nie ponoszą odpowiedzialności za błędy i uchybienia innych podmiotów (np. firmy spedycyjnej, poczty, operatorów sieci telefonicznych i internetowych). Organizator oraz inne podmioty działające na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności, jeśli na skutek działania sił wyższych (np. klęski żywiołowej, zamachu terrorystycznego lub jego groźby) nie będzie mógł wywiązać się z całości lub części obowiązków nałożonych na niego Regulaminem.
7. Organizator ma prawo zapobiegać wszystkimi możliwymi metodami, nie naruszając obowiązującego prawa, próbom nieuczciwego uzyskania Nagród. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji, czy wytypowany do nagrody Uczestnik spełnia warunki określone w Regulaminie i podjęcia działań, o których mowa w § 4 pkt. 1 Regulaminu.
8. Organizator ani inne podmioty działając na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane podaniem przez Uczestnika nieprawdziwych danych, bądź innego typu nieprawidłowości po stronie Uczestników.
9. Niniejszy Konkurs nie łączy się z innymi promocjami.

Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.