Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Nie jesteś zadowolony z urządzenia WorkForce Pro? Aż do końca lutego, firma Epson gwarantuje Ci całkowity zwrot kosztów, jeśli sprzęt nie spełni Twoich oczekiwań.
„Wiemy, że kiedy kupisz urządzenie WorkForce Pro będziesz zadowolony z jego funkcjonalności” – deklarują specjaliści z Epsona. Jednak jeśli ich sprzęt nie spełni twoich oczekiwań, masz szansę na zwrot kosztów.
Wystarczy, że kupisz urządzenie z serii WorkForce Pro między 2.01 a 28.02 2013 roku. Jeśli po przetestowaniu nie spełni twoich wymagań, firma Epson zwróci pełny koszt zakupu.
Wypełnić formularz na stronie Epsona i przesłać go wraz z kopią dowodu zakupu i raportem z informacją o ilości wydrukowanych stron (Print Status Sheet).
Po otrzymaniu przez firmę Epson poprawnych informacji zostanie wysłana do Państwa wiadomość e-mail z autoryzacja zwrotu i adresem, pod który należy wysłać produkt.
Po zaakceptowaniu zwrotu (sprawdzeniu i potwierdzeniu, spełnienia wszystkich warunków promocji) otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni na numer rachunku bankowego podany w formularzu.
Więcej informacji o promocji znajdziesz na stronie producenta.