Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: zostaw wiadomość
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Oferta Pakietów Wdrożeniowych

Pakiet wdrozeniowy bronzePakiet Wdrożeniowy - zakres podstawowy - BRONZE

Zakres usługi:

1. Montaż i konfiguracja sprzętowa urządzenia

  • rozpakowanie sprzętu w miejscu przeznaczenia, usunięcie zabezpieczeń transportowych 1
  • montaż urządzenia i akcesoriów dołączonych przez producenta
  • uruchomienie i konfiguracja sprzętowa wraz z instalacją materiałów eksploatacyjnych
  • sprawdzenie poprawności funkcjonowania podzespołów i wykonanie wydruków testowych z urządzenia

2. Instalacja oraz kalibracja spektrofotometrem

  • podłączenie urządzenia do istniejącej infrastruktury sieciowej klienta i konfiguracja ustawień sieciowych w urządzeniu2
  • instalacja sterowników urządzenia3
  • sprawdzenie poprawności komunikacji pomiędzy urządzeniem a stacją roboczą, druk strony testowej
  • kalibracja urządzenia za pomocą specjalistycznego spektrofotometru4

3. Indywidualne szkolenie techniczne

  • przedstawienie najważniejszych elementów urządzenia oraz przybliżenie ich funkcji w zakresie rozszerzonym5
  • prezentacja optymalnego sposobu obsługi urządzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych i ładowania nośników o różnych formatach
  • przedstawienie procedury instalacji sterownika oraz omówienie jego funkcjonalności w zakresie potrzeb przedstawionych przez klienta
  • zapoznanie z problemami mogącymi pojawić się podczas eksploatacji oraz z metodami ich rozwiązywania

4. Rozpoczęcie świadczenia usługi w ciągu pięciu dni roboczych

Wyłączenia:

  1. Nie dotyczy transportu urządzenia oraz wniesienia do miejsca eksploatacji
  2. Przed instalacją klient zobowiązany jest do wypełnienia ankiety dotyczącej parametrów środowiska sieciowego, m.in.: DHCP, adresy IP, maska podsieci, brama
  3. Dotyczy jednego stanowiska roboczego z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji obsługiwanej przez urządzenie (Windows, Mac) i skonfigurowanym portem USB w wersji 2.0 lub wyższej, lub skonfigurowanym połączeniem sieciowym
  4. Dotyczy jednego stanowiska roboczego, jednego nośnika
  5. Zakres szkolenia obejmuje obsługę urządzenia, oraz obsługę sterownika dołączonego przez producenta urządzenia. Nie obejmuje obsługi oprogramowania zewnętrznego firm trzecich

Uwagi:

  • Ceny pakietów nie obejmują kosztów dojazdu powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków)
  • Do kosztu usługi realizowanej w odległości powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków), należy doliczyć koszt dojazdu płatny 2 x 0,84 PLN netto za każdy km powyżej 100 km, według najkrótszej trasy wytyczonej przez Mapy Google. Koszt dojazdu jest kalkulowany indywidualnie po ustaleniu z klientem dokładnego miejsca montażu i instalacji
  • Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od momentu otrzymania potwierdzenia zapłaty uwzględniającej koszt usługi i dojazdu
  • Rozpoczęcie świadczenia usługi dla zamówień złożonych i opłaconych po godz. 17:00 w danym dniu roboczym liczony będzie od godz. 8:00 następnego dnia roboczego
  • Zakres usługi opisany w punktach 2 i 3 (przekreślony) jest dostępny w wyższych pakietach, za dodatkową opłatą

Pakiet wdrozeniowy bronzePakiet Wdrożeniowy - zakres standardowy - SILVER

Zakres usługi:

1. Montaż i konfiguracja sprzętowa urządzenia

  • rozpakowanie sprzętu w miejscu przeznaczenia, usunięcie zabezpieczeń transportowych 1
  • montaż urządzenia i akcesoriów dołączonych przez producenta
  • uruchomienie i konfiguracja sprzętowa wraz z instalacją materiałów eksploatacyjnych
  • sprawdzenie poprawności funkcjonowania podzespołów i wykonanie wydruków testowych z urządzenia

2. Instalacja oraz kalibracja spektrofotometrem

  • podłączenie urządzenia do istniejącej infrastruktury sieciowej klienta i konfiguracja ustawień sieciowych w urządzeniu2
  • instalacja sterowników urządzenia3
  • sprawdzenie poprawności komunikacji pomiędzy urządzeniem a stacją roboczą, druk strony testowej
  • kalibracja urządzenia za pomocą specjalistycznego spektrofotometru4

3. Indywidualne szkolenie techniczne

  • przedstawienie najważniejszych elementów urządzenia oraz przybliżenie ich funkcji w zakresie rozszerzonym5
  • prezentacja optymalnego sposobu obsługi urządzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych i ładowania nośników o różnych formatach
  • przedstawienie procedury instalacji sterownika oraz omówienie jego funkcjonalności w zakresie potrzeb przedstawionych przez klienta
  • zapoznanie z problemami mogącymi pojawić się podczas eksploatacji oraz z metodami ich rozwiązywania

4. Rozpoczęcie świadczenia usługi w ciągu pięciu dni roboczych

Wyłączenia:

  1. Nie dotyczy transportu urządzenia oraz wniesienia do miejsca eksploatacji
  2. Przed instalacją klient zobowiązany jest do wypełnienia ankiety dotyczącej parametrów środowiska sieciowego, m.in.: DHCP, adresy IP, maska podsieci, brama
  3. Dotyczy jednego stanowiska roboczego z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji obsługiwanej przez urządzenie (Windows, Mac) i skonfigurowanym portem USB w wersji 2.0 lub wyższej, lub skonfigurowanym połączeniem sieciowym
  4. Dotyczy jednego stanowiska roboczego, jednego nośnika
  5. Zakres szkolenia obejmuje obsługę urządzenia, oraz obsługę sterownika dołączonego przez producenta urządzenia. Nie obejmuje obsługi oprogramowania zewnętrznego firm trzecich

Uwagi:

  • Ceny pakietów nie obejmują kosztów dojazdu powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków)
  • Do kosztu usługi realizowanej w odległości powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków), należy doliczyć koszt dojazdu płatny 2 x 0,84 PLN netto za każdy km powyżej 100 km, według najkrótszej trasy wytyczonej przez Mapy Google. Koszt dojazdu jest kalkulowany indywidualnie po ustaleniu z klientem dokładnego miejsca montażu i instalacji
  • Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od momentu otrzymania potwierdzenia zapłaty uwzględniającej koszt usługi i dojazdu
  • Rozpoczęcie świadczenia usługi dla zamówień złożonych i opłaconych po godz. 17:00 w danym dniu roboczym liczony będzie od godz. 8:00 następnego dnia roboczego
  • Zakres usługi opisany w punkcie 3 (przekreślony) jest dostępny w wyższych pakietach, za dodatkową opłatą

Pakiet wdrozeniowy bronzePakiet Wdrożeniowy - zakres pełny - GOLD

Zakres usługi:

1. Montaż i konfiguracja sprzętowa urządzenia

  • rozpakowanie sprzętu w miejscu przeznaczenia, usunięcie zabezpieczeń transportowych 1
  • montaż urządzenia i akcesoriów dołączonych przez producenta
  • uruchomienie i konfiguracja sprzętowa wraz z instalacją materiałów eksploatacyjnych
  • sprawdzenie poprawności funkcjonowania podzespołów i wykonanie wydruków testowych z urządzenia

2. Instalacja oraz kalibracja spektrofotometrem

  • podłączenie urządzenia do istniejącej infrastruktury sieciowej klienta i konfiguracja ustawień sieciowych w urządzeniu2
  • instalacja sterowników urządzenia3
  • sprawdzenie poprawności komunikacji pomiędzy urządzeniem a stacją roboczą, druk strony testowej
  • kalibracja urządzenia za pomocą specjalistycznego spektrofotometru4

3. Indywidualne szkolenie techniczne

  • przedstawienie najważniejszych elementów urządzenia oraz przybliżenie ich funkcji w zakresie rozszerzonym5
  • prezentacja optymalnego sposobu obsługi urządzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych i ładowania nośników o różnych formatach
  • przedstawienie procedury instalacji sterownika oraz omówienie jego funkcjonalności w zakresie potrzeb przedstawionych przez klienta
  • zapoznanie z problemami mogącymi pojawić się podczas eksploatacji oraz z metodami ich rozwiązywania

4. Rozpoczęcie świadczenia usługi w ciągu pięciu dni roboczych

Wyłączenia:

  1. Nie dotyczy transportu urządzenia oraz wniesienia do miejsca eksploatacji
  2. Przed instalacją klient zobowiązany jest do wypełnienia ankiety dotyczącej parametrów środowiska sieciowego, m.in.: DHCP, adresy IP, maska podsieci, brama
  3. Dotyczy jednego stanowiska roboczego z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji obsługiwanej przez urządzenie (Windows, Mac) i skonfigurowanym portem USB w wersji 2.0 lub wyższej, lub skonfigurowanym połączeniem sieciowym
  4. Dotyczy jednego stanowiska roboczego, jednego nośnika
  5. Zakres szkolenia obejmuje obsługę urządzenia, oraz obsługę sterownika dołączonego przez producenta urządzenia. Nie obejmuje obsługi oprogramowania zewnętrznego firm trzecich

Uwagi:

  • Ceny pakietów nie obejmują kosztów dojazdu powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków)
  • Do kosztu usługi realizowanej w odległości powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków), należy doliczyć koszt dojazdu płatny 2 x 0,84 PLN netto za każdy km powyżej 100 km, według najkrótszej trasy wytyczonej przez Mapy Google. Koszt dojazdu jest kalkulowany indywidualnie po ustaleniu z klientem dokładnego miejsca montażu i instalacji
  • Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od momentu otrzymania potwierdzenia zapłaty uwzględniającej koszt usługi i dojazdu
  • Rozpoczęcie świadczenia usługi dla zamówień złożonych i opłaconych po godz. 17:00 w danym dniu roboczym liczony będzie od godz. 8:00 następnego dnia roboczego

Pakiet wdrozeniowy bronzePakiet Wdrożeniowy - zakres pełny - GOLD EXPRESS 24H

Zakres usługi:

1. Montaż i konfiguracja sprzętowa urządzenia

  • rozpakowanie sprzętu w miejscu przeznaczenia, usunięcie zabezpieczeń transportowych 1
  • montaż urządzenia i akcesoriów dołączonych przez producenta
  • uruchomienie i konfiguracja sprzętowa wraz z instalacją materiałów eksploatacyjnych
  • sprawdzenie poprawności funkcjonowania podzespołów i wykonanie wydruków testowych z urządzenia

2. Instalacja oraz kalibracja spektrofotometrem

  • podłączenie urządzenia do istniejącej infrastruktury sieciowej klienta i konfiguracja ustawień sieciowych w urządzeniu2
  • instalacja sterowników urządzenia3
  • sprawdzenie poprawności komunikacji pomiędzy urządzeniem a stacją roboczą, druk strony testowej
  • kalibracja urządzenia za pomocą specjalistycznego spektrofotometru4

3. Indywidualne szkolenie techniczne

  • przedstawienie najważniejszych elementów urządzenia oraz przybliżenie ich funkcji w zakresie rozszerzonym5
  • prezentacja optymalnego sposobu obsługi urządzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych i ładowania nośników o różnych formatach
  • przedstawienie procedury instalacji sterownika oraz omówienie jego funkcjonalności w zakresie potrzeb przedstawionych przez klienta
  • zapoznanie z problemami mogącymi pojawić się podczas eksploatacji oraz z metodami ich rozwiązywania

4. Rozpoczęcie świadczenia usługi w kolejnym dniu roboczym

Wyłączenia:

  1. Nie dotyczy transportu urządzenia oraz wniesienia do miejsca eksploatacji
  2. Przed instalacją klient zobowiązany jest do wypełnienia ankiety dotyczącej parametrów środowiska sieciowego, m.in.: DHCP, adresy IP, maska podsieci, brama
  3. Dotyczy jednego stanowiska roboczego z zainstalowanym systemem operacyjnym w wersji obsługiwanej przez urządzenie (Windows, Mac) i skonfigurowanym portem USB w wersji 2.0 lub wyższej, lub skonfigurowanym połączeniem sieciowym
  4. Dotyczy jednego stanowiska roboczego, jednego nośnika
  5. Zakres szkolenia obejmuje obsługę urządzenia, oraz obsługę sterownika dołączonego przez producenta urządzenia. Nie obejmuje obsługi oprogramowania zewnętrznego firm trzecich

Uwagi:

  • Ceny pakietów nie obejmują kosztów dojazdu powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków)
  • Do kosztu usługi realizowanej w odległości powyżej 100 km od siedziby serwisu (Kraków), należy doliczyć koszt dojazdu płatny 2 x 0,84 PLN netto za każdy km powyżej 100 km, według najkrótszej trasy wytyczonej przez Mapy Google. Koszt dojazdu jest kalkulowany indywidualnie po ustaleniu z klientem dokładnego miejsca montażu i instalacji
  • Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od momentu otrzymania potwierdzenia zapłaty uwzględniającej koszt usługi i dojazdu
  • Rozpoczęcie świadczenia usługi dla zamówień złożonych i opłaconych po godz. 17:00 w danym dniu roboczym liczony będzie od godz. 8:00 następnego dnia roboczego

POBIERZ PDF Z PROTOKOŁEM INSTALACYJNYM DO PLOTERA 

  POBIERZ PDF Z PROTOKOŁEM INSTALACYJNYM PRINT OFFICE 

Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.