Dariusz
[opinia z dn. 2009-03-06 20:43:43 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Sklep godny polecenia, inne sklepy ONLINE mogą tylko sie uczyć od Centrum Druku, Wspaniały kontakt na każdym etapie przesyłki, powiadamianie o przesyłce, błyskawiczna wysyłka (kupowałem za pobraniem, więc nie ma znaczenia jak się kupuje), klient zawsze traktowany jest tak samo. Poza tym dobre ceny i przesyłka gratis. POLECAM !!!!
(zakup: Epson PX700W)
Marek
[opinia z dn. 2009-03-05 20:48:33 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Pełny profesjonalizm, jestem bardzo mile zaskoczony. Często korzystam z portalu Allegro ale ostatnio miałem "wpadkę" przy zakupie podobnego urządzenia poprosiłem o możliwość negocjacji ceny, oczywiście została uwzględniona moja propozycja za co bardzo dziękuję. Dodatkowy plus - możliwość wybrania sobie firmy kurierskiej na ogół nie mamy na to wpływu a nie wszyscy kurierzy są OK, z własnego doświadczenia wiem coś o tym. Doskonały kontakt, możliwość monitorowania przesyłki a co najważniejsze błyskawiczny czas realizacji na drugi dzień po zamówieniu miałem zamówiony towar u siebie (odległość ok.700km) Jestem pełen podziwu, przy okazji pozdrawiam serdecznie wszystkich pracowników z Centrum Druku. danmark.
(zakup: HP Photosmart C6380)
Mr-Pan
[opinia z dn. 2009-03-03 17:31:29 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
jaka była z możliwych w sklepie, mowa oczywiście o Brother-145C za całe aż 241 zł ;) Drukarka, skaner, kopiarka w tym urządzeniu naprawdę I klasa jak za tę pieniądze (śmiało mogę polecić każdemu kto szuka taniego rozwiązania w super jakości wydruku, wykonania i bardzo tanich zamienników itp). Bardzo profesjonalne podejście do klienta, super kontakt - natychmiastowy a sama wysyłka drukarki Brother-145C po prostu błyskawiczna w 24H na drugi dzień w domu. Jednym słowem polecam sklep + Brother-145C i gorąco Pozdrawiam. Z poważaniem Mr-Pan
Piotr
[opinia z dn. 2009-02-27 19:22:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Witam Państwa. Na wstępie tej długiej opinii chciałbym streścić jej sedno - wszystko jak należy, z czystym sumieniem POLECAM!
Teraz część, której i tak prawie nikt nie przeczyta ale zdecydowałem się na ten esej ponieważ takich ludzi/sklepy należy cenić i promować. Pierwsze zapytanie z mojej strony o drukarkę BROTHER MFC-9840CDW wysłałem późnym wieczorem (przedwczoraj). Nazajutrz około godziny 9:00 otrzymałem już odpowiedź, wyliczenia i wyjaśnienia moich dziwacznych pytań także. Zamówienie złożyłem już kilka godzin później (wczoraj) i ku mojemu zdziwieniu jeszcze tego samego dnia otrzymałem informację, że paczka może dotrzeć jeszcze tego samego dnia (czyli na wczoraj). Ucieszyłem się, że sklep ma oferowany towar na magazynach. Inne sklepy dopiero wtedy zakupują towar. Jako że dobrze poinformowany klient to zadowolony klient śledziłem moją przesyłkę poprzez stronę www, której adres otrzymałem wraz z potwierdzeniem nadania. Paczka prawdopodobnie dotarłaby tego samego dnia, gdyby nie śmieszny wpis trackingowy informujący o błędnym posortowaniu na hubie (firmy kurierskiej), czego konsekwencją było lądowanie mojej drukarni pod Warszawą. Pojeździło sobie złotko po Polsce, ale w końcu dotarło całe i zdrowe do mnie, opakowane w gigantyczny karton powiększony jeszcze o dodatkowy pojemnik na papier. Tutaj mała uwaga dla pakujących - tak duże kartony warto zabezpieczać kawałkiem folii od spodu. Pracownicy firm kurierskich nie szarpią się z kartonami tylko kładą tuż przy samochodzie. Przy takiej pogodzie (śnieg, roztopy) kartoń chłonie bardzo szybko wodę. Mimo wszystko całą akcę zakupu oceniam na udaną. Brat już ogrzany i przetestowany. Stoi w koncie i bucy. No i cytat z Gombrowicza. "Koniec i boma, a kto czytał ten trąba".
Edward
[opinia z dn. 2009-02-25 08:34:05 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
To drugi zakup w sklepie, nie na co dzień kupuje się drukarki. A szkoda, bo kupowanie u nich to sama przyjemność. Dokładna i rzeczowa informacja, szybkość nie do porównania - towar zamówiony około południa nazajutrz był u mnie - a to przecież cała Polska... Kontrola przewozu, żadnych zbędnych pytań. Pełny profesjonalizm na doskonałym poziomie. Zdecydowanie polecam!
Iwona Sołek
[opinia z dn. 2009-02-24 21:58:00 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Witam, 9 lutego zamówiłam w tym sklepie drukarkę Canon ip 3600, do tej pory jej nie otrzymałam (a dziś jest już 24 luty). Zupełnie nie polecam zakupów tutaj, może i kontakt jakiś jest, ale cóż z tego kiedy przesyłka wogóle nie może dotrzeć. Początkowo twierdzono, że adres jest błędny. Nawet nikt nie raczył mnie poinformować, że przesyłkę cofnięto, z powodu (rzekomo) błędnego adresu. Pracownicy sklepu również nie wykazują większego zainteresowania całą tą sytuacją.
Komentarz Centrum Druku:
Chcielibyśmy Panią przeprosić, takie sytuacje niestety zdarzają się mimo tego, że współpracujemy z uznanymi firmami kurierskimi. Firma DHL w tym przypadku zachowała się niezwykle niekompetentnie, co w konsekwencji przysporzyło nam niezadowolonego Klienta w Pani osobie.
Nie możemy jednak zgodzić się z twierdzeniem, iż nie wykazujemy zainteresowania sytuacją. Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby przyspieszyć dostarczenie przesyłki, gdyż doskonale rozumiemy, jak nieprzyjemny jest dla Klienta długi czas oczekiwania na zamówiony produkt. Niestety jedyną "bronią", jaką dysponujemy w takich przypadkach, są interwencje telefoniczne w firmach kurierskich. Obecnie staramy dociec, co było przyczyną nieodpowiedzialnego zachowania kuriera, błędów w sortowniach DHL oraz wyjaśnić przyczynę zaistniałej sytuacji.
Poniżej przedstawiamy fakty, które udało nam się do tej pory ustalić:
09.02, godz. 20:38 - zamówienie wpływa do Centrum Druku
11.02, godz. 16:21 – kurier odbiera przesyłkę od Centrum Druku; z powodu błędów DHL przesyłka zamiast trafić od razu do Klienta, jest przewożona z sortowni do sortowni
13.02 – kurier kontaktuje się z Klientką i umawia się na dostarczenie przesyłki; w terminie późniejszym DHL wyjaśnia, że kurier nie odnalazł adresu dostawy (choć kilka dni wcześniej zostawił awizo)
16.02 – nieudana próba dostarczenia przesyłki; w terminie późniejszym uzyskaliśmy wyjaśnianie od DHL, że kurier po raz kolejny nie odnalazł adresu dostawy
18.02, godz. 10:44 – Klientka kontaktuje się z nami i prosi o interwencję; dopiero w tym momencie dowiadujemy się o problemach z dostarczeniem przesyłki
18.02, godz. 11:00 – nasz handlowiec zgłasza interwencję w DHL i uzyskuje informację, że kurier zgłosił błędny adres dostawy
18.02, godz. 12:30 - handlowiec kontaktuje się z Klientką i ustala, że podany adres dostawy był poprawny
18.02, godz. 13:00 – handlowiec interweniuje w DHL: potwierdza adres dostawy i monituje o ponowne dostarczenie przesyłki
23.02 – przesyłka wraca do nas z powodu niewyjaśnionych dotąd błędów DHL
23.02 – handlowiec kontaktuje się z Klientką i ustala, że paczka ma zostać wysłana ponownie
23.02 – ponownie wysyłamy przesyłkę do Klientki
24.02 - nasz handlowiec telefonicznie upewnia się w DHL, że przesyłka zostanie dostarczona
24.02 - kurier podejmuje próbę doręczenia przesyłki i zostawia awizo
24.02, godz. 21:58 - Klientka wystawia negatywną opinię
25.02 - kurier podejmuje próbę dostarczenia przesyłki i zostawia awizo
26.02 – kurier podejmuje próbę dostarczenia przesyłki - Klientka odmawia przyjęcia przesyłki
Jan
[opinia z dn. 2009-02-18 12:32:38 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Nie, to kierowca Centrum Druku. Zakup atramentów wczoraj wieczorem, odebrane przed momentem. Dobrze mieć taki sklep pod nosem w Krakowie - szkoda że to nie Centrum Wszystkiego, bo z chęcią robiłbym tam i inne zakupy ;) Opakowanie Chromalife dziurawe, ale w środku wydaje się być nietknięte, więc szczerze mówiąc nie ma to dla mnie żadnego znaczenia.
Leszek
[opinia z dn. 2009-02-10 20:14:33 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Towar zamówiłem wczoraj o 14 - dzisiaj o 12 odebrałem telefon od kuriera, że już jest. Dwie godziny później miałem drukarkę i akcesria w domu (420 km). Przed zakupem kontaktowałem się z obsługą, żeby mi udzielili informacji czy urządzenie ma menu w języku polskim. Obsługa skontaktowała się z HP i oddzwoniła do mnie z informacją. Pełna kultura i profesonalizm. Zwróćcie uwagę, że za zamówienia powyżej 199 zł nie płacicie za dostawę więc może się okazać, że mimo pozornie niższej ceny gdzie indziej, zapłacicie tam więcej. POLECAM.
ct_trunks
[opinia z dn. 2009-01-29 10:05:25 - pochodzi z portalu: Opineo.pl]
Kupiłem u nich drukarkę do domu, wykonałem przelew i dwa dni później sprzęt był u mnie :D Ładnie zapakowany i zabezpieczony. Parę tygodni później chciałem kupić drukarkę do pracy, model który był wycofywany ze sprzedaży i wiele sklepów już go nie posiadało. U nich znalazłem ostatnią sztukę, za przyzwoitą cenę. Dostawa w ciągu 2 dni :D Obsługa sklepu bardzo dobra, nie zbywają klienta, zależy im na dobrym kontakcie :) W pełni zasłużona ocena 10/10! Polecam ten sklep! :)
Ryszard
[opinia z dn. 2009-01-28 18:01:06 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Sklep taki jaki powinien być. Dostawa, jak mają u siebie zamówiony towar błyskawiczna jak nie mają niestety trzeba trochę poczekać. Ja czekałem 1 tydzień. Konsultanci, mili i grzeczni ale jak chcą sprzedać tacy muszą być. Kupuje bardzo często (cały sprzęt nurkowy, rower, opony, drukarkę itp) w sklepach internetowych i powiem szczerze że nie we wszystkich jest tak dobrze jak w ,,Centrum Druku"
Paweł
[opinia z dn. 2009-01-27 19:56:23 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
W krótkich słowach:
Zalety:
+ szybkie zaksięgowanie wpłaty i informacja mailem
+ szybka dostawa, następnego dnia po wysłaniu (DHL)
+ zawartość zgodna z zamówieniem, sprzęt sprawny, pieczątka na gwarancji (wiele sklepów o tym zapomina)
+ dobra cena
Wady:
- nieco spóźniona informacja o wysłaniu zamówienia (w dniu odbioru o 8:42)
- przesyłka tylko w fabrycznym opakowaniu (trochę ryzykowne)
Maks
[opinia z dn. 2009-01-22 22:05:15 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Witam Zamówiłem drukarkę HP OFFICEJET K5400DN w poniedziałek( 19.01.09) gdzieś około godziny 22, zapłaciłem karta Visa , na następny dzień (20.01.09) o godzinie 9:52 dostałem emaila z informacje o zaksięgowananiu pieniędzy na ich koncie. Tegoż samego dnia o godz. 12:25 zostałem poinformowany o kompletowaniu mojego zamówienia (gdyż oprócz drukarki zamówiłem jeszcze do niej kabel i ryzę papieru), i o przewidywanej dacie realizacji zamówienia mianowicie 22.01.09. W czwartek 22.01.09 o godz. 10:27 dostałem emaila ze moje zamówienie jest kompletne i będzie do odbioru w salonie centrumdruku na ul. Czarnowiejska 43 około godziny 18stej. (Gdyż wybrałem odbiór osobisty w sklepie). Powiem krotko bardzo ostrożnie podchodzę do zakupów w sieci i zamawianiu produktów gdyż wiele się teraz słysz o różnego rodzaju przekrętach. Ale z pełną odpowiedzialnością za moje słowa mogę polecić wam ten sklep. Obsługa klienta wspaniała, szybkość rewelacyjna, zwarzywszy ze mój produkt miał czas oczekiwania 2-14 dni :) Nic tylko polecić Życzę wszystkim internautom udanych zakupów w CentrumDruku
Komentarz Centrum Druku:
Z treści zamieszczonego komentarza wynika, że Klient jest zadowolony ze zrealizowanego zamówienia. Dostawa została oceniona na zero, ponieważ Klient odebrał zamówiony towar osobiście i nie skorzystał z żadnej oferowanej przez nas formy dostawy towaru (kurier lub kierowca Centrum Druku).
Jakub
[opinia z dn. 2009-01-20 15:31:57 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Nie pierwszy zakup w tej firmie co świadczy o tym , że są najlepsi w swojej branży.
1. przy 10 zakupach u nich , raz wydarzyl sie zakup dluzszy niz 48 godzin , ale obsluga niezwlocznie poifnormowala o fakcie iz dluzej bedzie trzeba poczekac.
2. sprzet przychodzi w idealnym stanie nigdy nie bylo problemów...
3. dostawa kurierska gratis...
4. czas realizacji - błyskawicznie : po wpłacie następnego dnia doręczone.
5. ceny najniższe w polsce... Tak trzymać ! polecam z czystym sumieniem ;)
(zakup: Epson SX600FW x2 + kilka razy HP)
Miro
[opinia z dn. 2009-01-15 08:47:30 - pochodzi z portalu: Ceneo.pl]
Kupowałem pierwszy raz w tym sklepie. Zamówienie bardzo proste, bez zbędnych komplikacji. Błyskawiczny kontakt, co mnie miło zaskoczyło, bo zamówienie wysyłałem na przełomie roku, a wtedy większość sklepów jest już zamknięta. Na bieżąco otrzymywałem informację co dzieje się z przesyłką. Paczka przyszła bez uszkodzeń i bez problemów. Na pewno będę korzystać z tego sklepu, mimo, że ceny nie są najniższe na Ceneo. Pozdrawiam :-)