Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: zostaw wiadomość
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Oki Printronix Ricoh Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

HP CarePack - 4 lata - wymiana urządzenia (UH571E) + TRANSPORT GRATIS

Podstawowe parametry produktu:

kod producenta: UH571E
gwarancja: tel/e-mail - wymiana urządzenia
czas trwania gwarancji (lata): 4
Rekomendacja: jakość produktu

Opis produktu:

Polisa gwarancyjna HP - 4 lata - wymiana urządzenia. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym. zgodny z: DeskJet 6940, DeskJet 880c, DeskJet 895 cxi, DeskJet 810c, DeskJet 815c, DeskJet 830c, DeskJet 930 cm, DeskJet 930c, DeskJet 970 Cse, DeskJet 970 cxi, DeskJet 970c, DeskJet 970cse, DeskJet 970Cxi, DeskJet 950c, DeskJet 1115, Deskjet 1510,...
Zobacz pełny opis
244,83
199,05 zł netto
 Do koszyka
DOSTĘPNOŚĆ:
24h
TRANSPORT:
GRATIS

Promocja:

Zobacz

Zapytaj o produkt:

Grzegorz Pabian e-mail: tel. +48 12 631 38 49
Joanna Sumera e-mail: tel. +48 12 631 38 43
Dział handlowy e-mail: tel. +48 794 464 464

Szczegółowe informacje:

Parametry
Opis
Promocje
Opinie
Nick:
Treść:
Przepisz kod:
token
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Transport gratis!
promocja trwa do 2021-12-31
promocja
Transport gratis!

Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo! 

Promocja dotyczy wysyłki kurierskiej standardowej.

Zobacz więcej
Negocjacje cen
promocja trwa do 2021-12-31
rabat
Negocjacje cen

Dbamy o to, abyś w Centrum Druku mógł znaleźć zawsze najlepsze ceny. Jeśli uważasz, że proponowana przez nas cena jest zbyt wysoka – negocjuj! Rozpatrzymy Twoją propozycję w przeciągu kilku godzin. Pamiętaj, że negocjacje mają na celu ustalenie ceny produktu na satysfakcjonującym obie strony poziomie.

SZCZEGÓŁY:
Aby negocjować cenę produktu, należy skorzystać z funkcji "negocjuj", znajdującej się przy każdym produkcie i wypełnić odpowiednie pola w formularzu:
• proponowaną cenę,
• adres sklepu, w którym znalazłeś dany produkt taniej niż na stronie CentrumDruku.com.pl lub ewentualnie inny argument handlowy, który skłoni nas do obniżenia ceny,
• swój adres e-mail, na który chcesz otrzymać naszą odpowiedź.

Zobacz więcej
Parametry podstawowe
typ pakietu
elektroniczny
czas trwania gwarancji (lata)
4
miejsce naprawy
wymiana urządzenia
Gwarancja
info wymiana
tel/e-mail - wymiana urządzenia
Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) nie zawierają błędów, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt z opiekunem produktu lub naszą infolinią.

Polisa gwarancyjna HP - 4 lata - wymiana urządzenia. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym.

zgodny z: DeskJet 6940, DeskJet 880c, DeskJet 895 cxi, DeskJet 810c, DeskJet 815c, DeskJet 830c, DeskJet 930 cm, DeskJet 930c, DeskJet 970 Cse, DeskJet 970 cxi, DeskJet 970c, DeskJet 970cse, DeskJet 970Cxi, DeskJet 950c, DeskJet 1115, Deskjet 1510, Deskjet Ink Advantage 1515, Deskjet Ink Advantage 2645, Deskjet IA 2135, Deskjet Ink Advantage 2545, Deskjet IA 3835 AiO, DeskJet IA 3787, Deskjet IA 3635, DeskJet IA 3785, DeskJet IA 3775, DeskJet 3050, Deskjet 3050A, Deskjet Ink Advantage 4515 e-All-in-One, DeskJet Ink Advantage 4535 AiO, Deskjet IA Ultra 4729 AiO, Deskjet Ink Advantage 5525 e-All-in-One, DeskJet IA 5575, DeskJet GT 5820 AiO Printer, Deskjet Ink Advantage 6525 e-All-in-One, Deskjet F2480, Deskjet F4580, Deskjet Ink Advantage K209a, Sprocket Photo Printer, black, Sprocket Photo Printer, white, Photosmart 5510, Photosmart 6510, Photosmart 7510 e-All-in-One, Photosmart Ink Advantage K510a, Photosmart Plus B210a, Photosmart B109n, DeskJet IA 5645, Deskjet 2130 AiO, DeskJet 2620 All-in-One, DeskJet 2630 All-in-One, DeskJet Ultra Ink Advantage 2029, DeskJet 3639 AIO

 

Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.

Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia. 

Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.

Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie. 

Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia 
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia

Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP). 
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego 
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu. 
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu

Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta 
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego 
Serwis z czasem naprawy w ciągu następUmowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.

Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia. 

Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.

Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie. 

Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia 
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia

Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP). 
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego 
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu. 
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu

Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta 
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego 
Serwis z czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowegonego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego

Mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy i dane techniczne (pochodzące ze stron producentów) są kompletne i nie zawierają błędów, które jednak nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń. W razie wątpliwości przed podjęciem decyzji o kupnie prosimy o kontakt z opiekunem produktu lub naszą infolinią.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Kliknij zgadzam się, aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.