•  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Artykuły

Wszystkie
Aktualności
Nowości i wydarzenia
Testy i recenzje
Technologie
Poradniki

Wyprawa w poszukiwaniu Wielkanocnego Jaja - ZAKOŃCZONA!

dodano: 2 kwietnia 2008

Masz niepowtarzalną okazję, żeby wyruszyć na jedyną tego rodzaju wyprawę i odkryć wszystkie tajemnice Centrum Druku! Wyprawa ta ma jednak cel, a jest nim znalezienie Wielkanocnego Jaja pełnego cennych nagród. Zapoznaj się z instrukcją wyprawy, zaloguj się i wygrywaj! Czekają na Ciebie 3 drukarki oraz 30 innych - równie wspaniałych - nagród!

wyniki
komentarze

 

Wielkanocny Konkurs Centrum Druku - Wygraj cenne nagrody!

Chcesz znaleźć Wielkanocne Jajo pełne wspaniałych nagród? Oto krótka instrukcja, jak prowadzić poszukiwania.

Instrukcja wyprawy "W poszukiwaniu Wielkanocnego Jaja"

1. Aby móc odkrywać tajemnice serwisu cd2.pl, musisz być zalogowanym użytkownikiem.

2. Aby się zalogować, musisz znać swój login i hasło. Jeśli nie korzystałeś jeszcze z naszego serwisu, zarejestruj się na stronie www.centrumdruku.com.pl .

3. W trakcie prowadzenia poszukiwań musisz być zalogowany na stronie www.centrumdruku.com.pl .

Szukaj, aż znajdziesz

3. Rozglądaj się uważnie, oglądaj drukarki, czytaj artykuły i newsy, zobacz, czym zajmuje się Centrum Druku i jakie funkcjonalności oferuje. Niech nasza strona nie kryje przed Tobą żadnych tajemnic!

Cel wyprawy: Wielkanocne Jajo

4. Jeśli Twoim oczom ukaże sie Wielkie Wielkanocne Jajo, wówczas możesz być pewien, że dotarłeś do Celu Wyprawy.

Nagrody!!!

5. Oczywiście trudy Twoich wielkanocnych poszukiwań zostaną nagrodzone. Oprócz tego, że poznałeś tajemnice serwisu cd2.pl, to jeszcze możesz zdobyć cenne nagrody. Na tych, którzy jako pierwsi znajdą Wielkanocne Jajo, czekają nagrody!

Do wygrania są 3 niepowtarzalne drukarki laserowe Samsung ML-1630 oraz 30 innych nagród: koszulki, kubki, polary!

Kto pierwszy, ten lepszy!!!

6. Wygrywają Ci, którzy jako pierwsi znajdą Wielkanoce Jajo: pierwsze 3 osoby, które dotrą do Wielkanocnego Jaja otrzymują drukarki Samsung ML-1630 , kolejne 30 osób otrzyma inne nagrody: koszulki, kubki, polary.

Bądź uważny i czujny, odkrywaj tajemnice kryjące się w każdym zakamarku naszego serwisu internetowego cd2.pl. Tylko czujność, spostrzegawczość i dar przenikliwości, a także chęć poznania Nowego, która cechuje każdego podróżnika, pozwoli Ci na odkrycie Wielkanocnego Jaja!

Wyniki Konkursu:

Stylowe drukarki Samsung ML-1630 wygrali:

login
data odnalezienia
zefir - Białogard 22 marca 2008 - 12:42:16
curyltp - Bielsko Biała 22 marca 2008 - 14:14:58
KLEO2005 - Legnica 22 marca 2008 - 17:24:53

 

Dodatkowe nagrody wygrali:

login
data odnalezienia
bobo4445 - Kraków
23 marca 2008 - 21:45:18
congregabilis - Smardzewice 24 marca 2008 - 23:01:39
andreasdb1 - Smardzewice 25 marca 2008 - 09:59:06
marianpluciennik - Smardzewice 25 marca 2008 - 10:46:39
bratsylwek - Smardzewice 25 marca 2008 - 11:16:53
wisteria - Dzierżysław 25 marca 2008 - 18:01:58
artimax - ? 26 marca 2008 - 19:04:36
kszyho - Białystok 29 marca 2008 - 18:55:14
pejot - Warszawa 29 marca 2008 - 21:01:04

To wszystkie osoby, które poradziły sobie z naszym konkursem. Serdecznie gratulujemy dociekliwości i oczywiście wygranych nagród! Dodatkowe wyróżnienie, za prawdziwie braterską współpracę, otrzymują Bracia ze Smardzewic :)
Ponieważ tak niewielu osobom udało się odnaleźć Wielkanocne Jajo, a niektórzy z Was byli naprawdę blisko jego odnalezienia, zdecydowaliśmy się na przyznanie kilku nagród pocieszenia.

Nagrody pocieszenia, dla najwytrwalszych poszukiwaczy:

login
ilość odwiedzonych stron
postrachy - Sosnowiec 94
biuroexpert - Kielce 87
arek123 - Olecko 86
detalista - Lublin
86
bratpit - Głubczyce 82
karolew - Poznań 77



Regulamin Konkursu Wyprawa w poszukiwaniu Wielkanocnego Jaja

1. Postanowienia ogólne

1.1
Konkurs prowadzony jest pod nazwą "Wyprawa w poszukiwaniu Wielkanocnego Jaja" (i zwany będzie w dalszej części niniejszego regulaminu „Konkursem”).
1.2
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) jest dokumentem zawierającym warunki uczestnictwa w Konkursie.
1.3
Organizatorem Konkursu jest firma Centrum Druku s.c. (zwana dalej "Organizatorem") z siedzibą w Krakowie przy ul. Czarnowiejskiej 43.
1.4
Konkursu rozpoczyna się 22 marca 2008r. i będzie prowadzony aż do wyłonienia 33 zwycięzców lub do dnia 31 marca 2008r. włącznie.
1.5
Przystąpienie do uczestnictwa w Konkursie jest równoznaczne z akceptacją przez danego Uczestnika Konkursu warunków ustalonych niniejszym Regulaminem.
1.6
Konkurs polega poszukiwaniu Wielkanocnego Jaja na stronach serwisu internetowego cd2.pl .
1.7
Z tytułu udziału w Konkursie Uczestnicy mogą - na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie - wygrać następujące nagrody:
• 3 x drukarka laserowa Samsung ML-1630
• 10 x koszulka
• 10 x polar
• 10 x kubek

2. Warunki udziału w Konkursie

2.1
W Konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna, która zarejestruje się na stronie www.centrumdruku.com.pl .
2.2
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem sklepu internetowego centrumdruku.com.pl, wówczas, aby wziąć udział w Konkursie, wystarczy zalogować się na stronie centrumdruku.com.pl .
2.3
Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz członkowie ich najbliższych rodzin.
2.4
W trakcie prowadzenia poszukiwań musisz być zalogowany na stronie www.centrumdruku.com.pl .
2.5
Każdy z Uczestników Konkursu może zostać nagrodzony tylko jeden raz i otrzymać jedną nagrodę - za odkrycie jednego Wielkanocnego Jaja. Znalezienie kolejnych Wielkanocnych Jaj nie uprawnia do otrzymania kolejnych nagród.

3. Postanowienia końcowe

3.1
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Konkursu lub przerwania Konkursu w dowolnym czasie, o czym niezwłocznie powiadomi Uczestników Konkursu na stronie internetowej. Każda ewentualna zmiana Regulaminu będzie obowiązywać od chwili jej opublikowania na stronie internetowej.

z artykułów:

Komentarze:

Nick:
Treść:
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-712), ul. Strycharska 4, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Używamy reCaptcha Google - zobacz Politykę Prywatności i Warunki Usługi.
~kszyho
2008-04-09 13:10:30
Dzięki za kubeczek już dotarł :-)
Pozdrawiam
~wisteria
2008-04-02 22:42:24
Bardzo fajny konkurs ;-)
Pozdrowienia dla redakcji CentrumDruku :-)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-712), ul. Strycharska 4, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.