•  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Artykuły

Wszystkie
Aktualności
Nowości i wydarzenia
Testy i recenzje
Technologie
Poradniki

Laur Klienta 2009 drugi rok z rzędu dla marki Lexmark

dodano: 10 lipca 2009

Marka LEXMARK zdobyła I miejsce w piątej edycji programu "LAUR KLIENTA 2009" w kategorii "Urządzenia wielofunkcyjne" oraz II miejsce w kategorii "Drukarki". Ponieważ produkty Lexmark triumfowały w pierwszej z kategorii drugi rok z rzędu, organizator konkursu przyznał produktom nagrodę GRAND PRIX LAUR KLIENTA.

Laur Klienta 2009

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Ogólnopolski sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, odpowiada na podstawowe pytanie: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu Grupę Media Partner są zatem wynikiem głosów polskich konsumentów, odzwierciedleniem tendencji występujących na rynku i popularności produktów czy usług danej marki.

„Laur Klienta 2009 jest wymiernym potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o produktach firmy Lexmark. Tegoroczny tytuł jest dla nas tym bardziej cenny, że konsumenci docenili urządzenia wielofunkcyjne i drukarki Lexmark po raz kolejny. Rekomendacje naszych klientów są dla nas nie tylko powodem do dumy, ale i motywacją do dalszej pracy nad nowymi rozwiązaniami i rozwijaniem oferty.” – powiedział Andrzej Zelek, Prezes Zarządu Lexmark Polska.

W tegorocznej edycji konkursu pod uwagę były brane dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Same badania dostarczają informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Przeprowadzane przez Grupę Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) badania są oparte na metodzie mieszanej i składają się z badań bezpośrednich i telefonicznych, przeprowadzanych raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce.

źródło: Informacja prasowa
z artykułów:

Komentarze:

Nick:
Treść:
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-712), ul. Strycharska 4, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Używamy reCaptcha Google - zobacz Politykę Prywatności i Warunki Usługi.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-712), ul. Strycharska 4, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.