Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: porozmawiaj z konsultantem
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Artykuły

Wszystkie
Aktualności
Nowości i wydarzenia
Testy i recenzje
Technologie
Poradniki

Bestseller! Jedyny taki! Xerox WorkCentre 5020!

dodano: 1 kwietnia 2008

Oto on: szybki i sprawny, wielofunkcyjny, zadrukowuje formaty A3. Pomoże osiągnąć sukces i stać się wyjątkowym. Nie bez kozery jest to jedno z najchętniej kupowanych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 przez klientów naszego sklepu.

xerox 5020

Jeśli potrzebujesz do swojej firmy niezawodnego laserowego monochromatycznego urządzenia wielofunkcyjnego w korzystnej cenie, które zadrukowuje formaty A3, oferuje wydruki w dobrej laserowej jakości, wówczas Xerox WorkCentre 5020 to właściwy wybór. To perfekcjonista, który wykona wszystkie zlecone mu zadania! Z nim osiągniesz sukces!

Xerox WorkCentre 5020

Wielki Format w niskiej cenie

Niska cena zakupu - jak na urządzenie - które potrafi zadrukowywać formaty A3! Dzięki temu będziesz widoczny!

3 w 1

Jedno urządzenie, które łączy w sobie trzy funkcje: wydrukuje, skopiuje i zeskanuje Twoje dokumenty!

A połączenie 3 urządzeń w 1 pozwoli zaoszczędzić cenną przestrzeń w Twoim biurze, a także pieniądze, gdyż nie musisz kupować trzech samodzielnych urządzeń.

Koszty eksploatacji, które nie zrujnują Twojej firmy

Xerox WorkCentre 5020 oferuje niskie koszty eksploatacji, a także możliwość drukowania w trybie oszczędzania tonera, co dodatkowo pozwoli poczynić oszczędności w Twojej firmie.

Prędkość

Xerox WorkCentre 5020 drukuje z prędkością 20 stron czarno-białych A4 na minutę. A na wydrukowanie pierwszej strony czekasz tylko 7,5 sekundy! Ta prędkość nie spowoduje przestojów w pracy Twojej firmy.

Przekonaj się sam!

Produkty opisane w tym artykule możesz kupić na stronie CentrumDruku.com.pl:
z artykułów:

Komentarze:

Nick:
Treść:
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Używamy reCaptcha Google - zobacz Politykę Prywatności i Warunki Usługi.
~mak
2008-04-08 18:31:17
znalazl sie uczony - ludzie gadaja gdzie chca i basta!
~mac
2008-04-04 22:37:07
moze dlatego, ze to artykul o tym, ze najczesciej kupowanym urzadzeniem laserowym a3 jest ten xerox?? :P

jak chcesz napisac o samsungu 4500 to kiedys tam niedawno byl jego test ;)
pozdrawiam
~jancio_srancio
2008-04-04 19:42:54
zgadzam sie z efka - pixma rule ale i zgadzam sie z ma - nie ma sensu ich porownywac ciekawi mnie tylko czemu nikt ne wspomnial o hicie ostatnich miesiecy, orgazmicznym samsungu SCX4500 ? co jak co to moze parametrami niezabija ten sprzet ale wyglada oblednie :P
~ma~
2008-04-04 10:39:25
No ale zaraz: nie można porównywać sprzętów które kosztują 2500 zł (WorkCentre 5020) a takich co kosztują 500 zł (CLP-300). To tak jakby postawić obok siebie Merca CL500 i Peugota 306- nie ma to sensu.
Osobiście uważam że Canon robi bardzo dobre urządzenia, szczególnie seria Pixma ale to są kolorowe atramentówki do drukowania zdjęć z wakacji, więc gdzie im do biurowego kombajnu w rodzaju WorkCentre Xeroxa, który kopiuje, skanuje i drukuje całkiem tanio i szybko, co jest naprawdę ważne w biurze/firmie.
Redakcja Centrum Druku zresztą jak widać nigdzie nie porównuje urządzeń różnych klas - bo i po co, sensowne są takie np porównania: http://www.centrumdruku.com.pl/artykuly/nowosci_wydarzenia.cd?id=320
~~daddy-amus~
2008-04-04 09:54:43
już może koniec tych pieśni o Canonie co ?
ja tam mam SAMSUNGA clp-300 w pracy i daje sobie radę bardzo dobrze a kosztował mnie mniej niż wasze Canony i Oki - zresztą nawet tutaj jest informacja o nim: http://www.centrumdruku.com.pl/artykuly/testy_recenzje.cd?id=247
a tutaj aktualna cena: http://www.centrumdruku.com.pl/samsung/clp-300.cd
są co prawda tańsze w sieci ale jakoś nie ufam firmom krzakom a centrum druku znam od dawna i polecam
~efka
2008-04-03 18:04:11
ja mam MP970 w domu (wcześniej iP4200) a w biurze Laser Shot (chyba 3300) i w porównaniu z xeroxem którego miałam w biurze wcześniej (Phaser 3120) to jednak przemawiam (i ludzie u mnie w biurze!) za Canonem - xerox był baardzo głośny, zacinał co grubszy papier a tzw czas nagrzewania, co podaje producent to w jego przypadku tylko chwyt marketingowy - naprawdę jest półtora-dwa razy dłuższy - więc co mi z tego że ma ileś tam pamięci więcej niż
Canon skoro szybciej się zbuforuje a potem czekam wieki na rozgrzanie.
Żeby nie być nieuczciwą - nie mówię że xerox jest jakiś zły - też pewnie robi dobre urządzenia ale przez kilka lat intensywnego użytkowania drukarek mam trochę doświadczenia i mogę powiedzieć spokojnie - do domu Canon, do pracy Canon,
Sprawdziłam już hp, xeroxa i samsunga - jak na razie Canon rządzi, zostało mi jeszcze Oki, ale nie mam potrzeby na razie a więc i okazji do jej sprawdzenia.
PS. sformułowanie czekam wieki na rozgrzanie nie jest dwuznaczne, proszę sobie nie wyobrażać :)
konradm
2008-04-03 17:36:42
a ja się zgadzam z mc, canon robi świetne drukarki atramentowe, seria PIXMA jest naprawdę bardzo dobra (ja mam ip4300) ale do biura dla dużej ilości dużych wydruków to jednak wziąłbym xeroxa albo oki (prędzej oki:)
~efka
2008-04-03 17:29:05
mogę ostatecznie zalożyć że w laserowych a3 xerox ma cos tam do powiedzenia bo canon nie robi takich - gdyby robił to sorry, ale xerox ma marne szanse
~mc
2008-04-03 12:18:39
no canon to atramentowki raczej dobre robi a lasery to tylko xerox i oki :), wiec canon tutaj raczej nie rzadzi :P
~racja-demokracja
2008-04-03 08:15:33
a to kolejka po lasery a3 stoi, wiec canona prozno by tu szukac :P
~~efka
2008-04-02 17:02:23
no nie w laserówkach ale co z tego jak rządzi i tak no nie?
~racja
2008-04-02 12:27:45
Canon to rządzi, ale nie w laserówkach A3 chyba??
~efka
2008-04-02 09:36:11
canon rządzi a nie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.