Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: porozmawiaj z konsultantem
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Oki Printronix Ricoh Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Artykuły

Wszystkie
Aktualności
Nowości i wydarzenia
Testy i recenzje
Technologie

Laur Klienta 2009 drugi rok z rzędu dla marki Lexmark

dodano: 10 lipca 2009

Marka LEXMARK zdobyła I miejsce w piątej edycji programu "LAUR KLIENTA 2009" w kategorii "Urządzenia wielofunkcyjne" oraz II miejsce w kategorii "Drukarki". Ponieważ produkty Lexmark triumfowały w pierwszej z kategorii drugi rok z rzędu, organizator konkursu przyznał produktom nagrodę GRAND PRIX LAUR KLIENTA.

Laur Klienta 2009

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju. Ogólnopolski sondaż, podobnie jak w poprzednich latach, odpowiada na podstawowe pytanie: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu Grupę Media Partner są zatem wynikiem głosów polskich konsumentów, odzwierciedleniem tendencji występujących na rynku i popularności produktów czy usług danej marki.

„Laur Klienta 2009 jest wymiernym potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o produktach firmy Lexmark. Tegoroczny tytuł jest dla nas tym bardziej cenny, że konsumenci docenili urządzenia wielofunkcyjne i drukarki Lexmark po raz kolejny. Rekomendacje naszych klientów są dla nas nie tylko powodem do dumy, ale i motywacją do dalszej pracy nad nowymi rozwiązaniami i rozwijaniem oferty.” – powiedział Andrzej Zelek, Prezes Zarządu Lexmark Polska.

W tegorocznej edycji konkursu pod uwagę były brane dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej. Same badania dostarczają informacji na temat opinii polskiego społeczeństwa, znajomości danego produktu, marki bądź usługi oraz nastawienia do niej. Przeprowadzane przez Grupę Media Partner (wydawcę m.in. Rzeczy o Biznesie w Rzeczpospolitej oraz Przeglądu Gospodarczego na łamach Gazety Prawnej) badania są oparte na metodzie mieszanej i składają się z badań bezpośrednich i telefonicznych, przeprowadzanych raz w miesiącu przez okres 6 kolejnych miesięcy w największych miastach w Polsce.

źródło: Informacja prasowa
z artykułów:

Komentarze:

Nick:
Treść:
Przepisz kod:
token
Informujemy, że z dniem 25 maja 2018 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku sp. j. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000493436. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.
Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Kliknij zgadzam się, aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 25 maja 2018 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku sp. j. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000493436. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.