Infolinia: 801 61 62 61 | 12 631 38 30 Live chat: porozmawiaj z konsultantem
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Mutoh Oki Panasonic Philips Printronix Ricoh Samsung Teriostar Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Zasady napraw gwarancyjnych - urządzenia drukujące

Dbamy o to, żeby świadczone usługi były najwyższej jakości a sprzedawane produkty pochodziły od zaufanych producentów i dostawców. Niestety nawet najwyższej jakości urządzenia czasami się psują. Prosimy pamiętać, że w takich przypadkach służymy radą i pomocą.

Sprzedawane przez Centrum Druku produkty objęte są gwarancją, a długość jej trwania zależy od producenta. Standardowo jest to okres od 12 do 24 miesięcy. Długość okresu gwarancyjnego i sposób realizacji naprawy gwarancyjnej (naprawa w serwisie lub naprawa u klienta - w miejscu instalacji urządzenia) podana jest na stronie internetowej Centrum Druku – przy każdym produkcie.

Niektórzy z producentów oferują nieodpłatną możliwość przedłużenia standardowego okresu gwarancyjnego do 3 lub 5 lat. Najczęściej wymaga zarejestrowania zakupu urządzenia na stronie producenta. Takie informacje dostępne są w zakładce „Promocje” oraz przy każdym produkcie znajdą Państwo odnośnik do promocji, obowiązujących dla danego produktu.

Poniżej opisujemy co należy zrobić, jeśli Państwa urządzenie się zepsuje. Prosimy  odnaleźć producenta urządzenia i zapoznać się z procedurą realizacji zgłoszenia gwarancyjnego.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z realizacją usługi gwarancyjnej przez serwisy autoryzowane producentów, prosimy o kontakt z Serwisem Urządzeń Drukujących Centrum Druku pod numerem telefonu 12 446 71 85 lub 801 61 62 61 i pod adresem e-mailowym: serwis@cd2.pl

BROTHER
CANON
EPSON
HP
KONICA MINOLTA
KYOCERA
LEXMARK
OKI
SAMSUNG
XEROX
POZOSTALI PRODUCENCI

BROTHER
Naprawami gwarancyjnymi produktów Brother zajmuje się autoryzowany serwis Brother – firma BLASC.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Brother, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@blasc.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny  urządzenia, opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury).

Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu BLASC: http://www.blasc.pl/?sec=show_page&id=6253

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej, prosimy kontaktować się z infolinią firmy Brother pod numerem telefonu 22 500 94 94 lub bezpośrednio z serwisem autoryzowanym BLASC pod numerem 22  462 84 40.

CANON
Naprawami gwarancyjnymi produktów Canon zajmuje się autoryzowany serwis Canon – firma Fis-Komp.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Canon, prosimy o wysłanie produktu do Fis-Komp. Do przesyłki należy dołączyć opis usterki, kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury), adres zwrotny i numer telefonu do kontaktu.

Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu Fis-Komp: http://fiskomp.pl/menu/jak_wyslac_sprzet/  

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej,  prosimy kontaktować się z infolinią firmy Canon pod numerem telefonu 22 583 43 07 lub bezpośrednio z serwisem autoryzowanym Fis-Komp pod numerem 22 632 14 93.

EPSON
Naprawami gwarancyjnymi produktów Epson zajmuje się autoryzowany serwis Epson – firma DEA.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Epson, prosimy o wysłanie produktu do firmy DEA. Do przesyłki należy dołączyć informację z modelem urządzenia i datą zakupu, opis usterki, kopię dowodu zakupu (paragonu lub faktury), adres zwrotny i numer telefonu do kontaktu.

Szczegółowe zasady zgłaszania napraw gwarancyjnych dostępne są na stronie serwisu DEA: http://www.dea.com.pl/naprawagw.html  

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej,  prosimy kontaktować się z infolinią firmy Epson pod numerem telefonu 22 295 37 25 lub bezpośrednio z serwisem autoryzowanym DEA pod numerem 22 837 87 67.

HP
Naprawami gwarancyjnymi produktów HP zajmuje się bezpośrednio producent.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy HP, prosimy o kontakt z infolinią HP pod numerem telefonu 22 566 60 00, a w przypadku urządzeń typu DeskJet pod numerem telefonu 22 583 43 73.

Konsultant infolinii HP poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie reklamacyjne i uruchomi procedurę reklamacyjną – w przypadku:
- produktów konsumenckich – producent wyśle do Państwa nowe lub regenerowane urządzenie, następnie poprosi o odesłanie wadliwego urządzenia na koszt HP;
- urządzeń biznesowych – urządzenie zostanie naprawione przez serwis HP.

KONICA MINOLTA
Naprawami gwarancyjnymi produktów Konica Minolta zajmuje się bezpośrednio producent.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Konica Minolta, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@konicaminolta.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo od firmy Konica Minolta odpowiedź wraz z informacją, w jaki sposób urządzenie będzie serwisowane.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej,  prosimy kontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Konica Minolta pod numerem telefonu: 22 574 04 60.

KYOCERA
Naprawami gwarancyjnymi produktów Kyocera zajmuje się autoryzowany serwis Kyocera – firma Arcus.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Kyocera, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@arcus.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo od firmy Arcus odpowiedź wraz z informacją o sposobie realizacji naprawy gwarancyjnej.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej,  prosimy kontaktować się z serwisem Arcus pod numerem telefonu 22 836 66 66.

LEXMARK
Naprawami gwarancyjnymi produktów Lexmark zajmuje się producent.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Lexmark, prosimy o kontakt z infolinią producenta pod numerem telefonu 12 290 14 05. Konsultant infolinii poprosi o podanie numeru seryjnego urządzenia oraz podejmie próbę rozwiązania problemu przez telefon. Jeżeli jednak nie będzie to możliwe, konsultant przyjmie zgłoszenie i uruchomi procedurę naprawy gwarancyjnej.

OKI
Naprawami gwarancyjnymi produktów OKI zajmuje się bezpośrednio producent.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy OKI, prosimy o zgłoszenie usterki telefonicznie pod numerem telefonu 800 12 00 66 lub e-mailowo na adres tech@oki.com.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego otrzymają Państwo od firmy OKI odpowiedź wraz z informacją o sposobie realizacji naprawy gwarancyjnej.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej, prosimy kontaktować się z infolinią firmy OKI pod numerem telefonu 22 448 65 00.

SAMSUNG
Naprawami gwarancyjnymi produktów SAMSUNG zajmuje się autoryzowany serwis Samsung – firma EO Networks.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniami  firmy SAMSUNG, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres samsung@eo.pl, lub telefonicznie pod numerem 22 376 69 96. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny  urządzenia, model, opis usterki, skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). W zależności od rodzaju urządzenia naprawa odbędzie się w serwisie lub w miejscu instalacji sprzętu.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej, prosimy kontaktować się z infolinią Samsung pod numerem telefonu 22 607 93 33 lub bezpośrednio z autoryzowanym serwisem EO Networks pod numerem telefonu 22 376 69 96.

XEROX
Naprawami gwarancyjnymi produktów XEROX zajmuje się autoryzowany serwis Xerox – firma EO Networks.

Jeżeli mają Państwo problem z urządzeniem firmy Xerox, prosimy o zgłoszenie usterki e-mailowo na adres serwis@eo.pl. Prosimy o podanie w treści e-maila następujących informacji: numer seryjny  urządzenia, opis usterki, skan wypełnionej karty gwarancyjnej oraz skan dowodu zakupu (paragonu lub faktury). W zależności od rodzaju urządzenia naprawa odbędzie się w serwisie lub w miejscu instalacji sprzętu.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zgłoszenia lub realizacji usługi gwarancyjnej, prosimy kontaktować się z infolinią firmy Xerox pod numerem telefonu 22 878 78 78 lub bezpośrednio z serwisem autoryzowanym EO Network pod numerem 22 376 69 69.

POZOSTALI PRODUCENCI
W celu uzyskania informacji dotyczących realizacji gwarancji prosimy o kontakt z Serwisem Urządzeń Drukujących Centrum Druku pod numerem telefonu 12 446 71 85 lub 801 61 62 61  i pod adresem e-mailowym: serwis@cd2.pl

Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Kliknij zgadzam się, aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.