Infolinia: 801 61 62 61 | 794 464 464 | 12 631 38 30 Live chat: zostaw wiadomość
  •  

    Miejsce użytkowania:
    * nie wybrano

  •  

    Przeznaczenie do druku:
    * nie wybrano

Krok   Potrzebuję drukarki:
  • Producent urządzenia:

    * nie wybrano

    Brother Canon Dell Dymo Epson HP Konica-Minolta Kyocera-Mita Lexmark Nashuatec Oki Panasonic Philips Ricoh Sagem Samsung Xerox Zebra 
  • Seria urządzenia:

    * nie wybrano

  • Model urządzenia:

    * nie wybrano

Zobacz

Paryż dla Pary - konkurs fotograficzny Centrum Druku

Konkurs - Paryż dla Pary

Ważne linki:

Galeria konkursowa na facebook.com
Galeria konkursowa na Ateliora.com

REGULAMIN KONKURSU "PARYŻ DLA PARY"

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „Paryż dla Pary” (i zwany będzie w dalszej części niniejszego Regulaminu „Konkursem”).

2. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) jest dokumentem zawierającym zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie.

3. Konkurs organizowany jest przez firmę Centrum Druku s.c. z siedzibą w Krakowie przy ul. Czarnowiejskiej 43 (zwaną dalej "Organizatorem").

4. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem serwisu społecznościowego www.facebook.com.

5. Uczestnikiem Konkursu (dalej "Uczestnik") może być pełnoletnia osoba fizyczna, mająca miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w Konkursie za pisemną zgodą przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. Zgoda powinna również obowiązywać na postanowienia niniejszego Regulaminu.

6. Użytkownik - użytkownik serwisu społecznościowego www.facebook.com posiadający aktywne konto na tym serwisie.

7. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.

8. Konkurs prowadzony jest od dnia 06 marca 2012 od godziny 12:00 do dnia 22 marca 2012 r. do godziny 23:59. Zdjęcia oraz oceny złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę.

9. Rozstrzygnięcie Konkursu i ogłoszenie wyników nastąpi 26 marca 2012 r. do 12:00.

10. W stosunku do Uczestników Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego za wykonanie oznaczonych w Regulaminie czynności.

§ 2. Zasady Konkursu

1. Uczestnikiem Konkursu może być, z zastrzeżeniem § 1 pkt. 5 Regulaminu, Użytkownik serwisu społecznościowego www.facebook.com posiadający aktywne konto na tym serwisie.

2. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz pracownicy podmiotów działających na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu, pracownicy podmiotów odpowiedzialnych za wyłonienie Nagrody Głównej oraz Nagrody Canon, o czym mowa w § 3 pkt. 1, 3, 4, 5 Regulaminu, oraz ich małżonkowie, powinowaci w linii prostej pierwszego stopnia, krewni w linii prostej i bocznej do drugiego stopnia.

3. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:

a) przesłanie - na e-mail konkurs@cd2.pl - zdjęcia przedstawiającego parę ludzi w ciekawych miejscach, okolicznościach i aranżacjach;

b) w e-mailu prosimy podać następujące dane: imię i nazwisko autora zdjęcia, wiek, nickname na serwisie facebook, o którym mowa w § 1 pkt. 6 Regulaminu;

c) nazwa pliku przesyłanego zdjęcia powinna być określona w następujący sposób: tytuł zdjęcia, imię i nazwisko autora zdjęcia, np.: Piękny Paryż; Jan Kowalski.
W tytule zdjęcia dopuszcza się umieszczenie pseudonimu artystycznego.

4. Przesłane do Konkursu zdjęcia:

a) nie mogą zostać wykonane w warunkach studyjnych;

b) zdjęcia nie mogą naruszać prawa, o czym mowa w § 2 pkt. 7 i 8 niniejszego Regulaminu;

c) nie należy stosować fotomontażu polegającego na łączeniu elementów zdjęć pochodzących z różnych plików lub dokonywania zmian w oryginalnej kompozycji zdjęcia;

d) zdjęcia należy zapisać w formacie JPG. Dłuższy bok zdjęcia powinien mieć minimum 1600 pikseli;

e) nie mogą być wcześniej nagradzane w żadnym innym konkursie fotograficznym.

5. Jeden Uczestnik może przesłać w ramach Konkursu jedno zdjęcie, o którym mowa w § 2 pkt. 3 niniejszego Regulaminu.

6. Organizator zamieści zdjęcie w serwisie facebook na profilu Centrum Druku http://www.facebook.com/CentrumDruku oraz na portalu http://konkurs.ateliora.com/pl/browser/index/album_id/3590.

7. Organizator zastrzega sobie prawo do niezamieszczenia zdjęć i tym samym niedopuszczenia Uczestnika do udziału w Konkursie, jeżeli zdjęcia nie spełniają ustalonych w § 2 oraz w § 3, pkt. 2 Regulaminu kryteriów oraz naruszają prawa, o czym mowa w w § 2 pkt. 8 niniejszego Regulaminu

8. Zdjęcia przesyłane na Konkurs nie mogą naruszać prawa, w tym:

a) dóbr osobistych osób trzecich;

b) ogólnie przyjętych norm obyczajowych, a w szczególności zawierających treści powszechnie uznawane za wulgarne i obraźliwe, treści pornograficzne, erotyczne, obsceniczne, obrażające uczucia innych osób, w tym również uczucia religijne;

c) nie mogą zawierać treści rasistowskich ani przedstawiać przemocy;

d) nie mogą naruszać prawa do prywatności, zawierać materiałów chronionych prawami wyłącznymi (np. prawami autorskimi) bez zgody uprawnionych.

9. Przesłanie przez Uczestnika zdjęcia, o którym mowa w § 2 pkt. 3 i 4 Regulaminu, jest równoznaczne:

a) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na warunki Konkursu zawarte w niniejszym Regulaminie;

b) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na umieszczenie zdjęcia oraz imienia i nazwiska autora, a także tytułu zdjęcia w serwisie www.facebook.com na profilu Centrum Druku oraz na stronie www.ateliora.com;

c) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przesłanie zdjęcia do oceny podmiotom odpowiedzialnym za ocenę zdjęć, o czym mowa w § 3 pkt. 3 i 4 niniejszego Regulaminu;

c) z potwierdzeniem przez Uczestnika, że prawa autorskie do przesłanego zdjęcia przysługiwały mu w chwili publikacji w zakresie pozwalającym na ich wykorzystanie zgodnie z niniejszym Regulaminem;

d) z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przesłanie przez Organizatora wiadomości e-mail lub wiadomości wysłanej za pośrednictwem serwisu facebook w razie uzyskania wyróżnienia w Konkursie, na umieszczenie jego danych (imię i nazwisko, nickname Użytkownika facebook), o czym mowa w § 3 pkt 9 Regulaminu w informacji o rozstrzygnięciu Konkursu na profilu Centrum Druku.

§ 3. Rozstrzygnięcie Konkursu i przyznanie nagród

1. Na czas trwania Konkursu Organizator powoła komisję nadzorującą przebieg konkursu w celu zapewnienia prawidłowej organizacji, przebiegu i rozstrzygnięcia Konkursu zgodnie z zasadami ustalonymi niniejszym Regulaminem. W skład Komisji Konkursowej wejdą osoby delegowane przez Organizatora w liczbie 2.

2. Kryteria oceny zdjęć
Podmioty odpowiedzialne za ocenę zdjęć o czym mowa w § 3 pkt 1, 3, 4, 5 Regulaminu, dokonają po zakończeniu Konkursu oceny zdjęć biorąc pod uwagę następujące kryteria:

a) Kompozycja zdjęcia - kadrowanie, kompozycja sceny.

b) Technika - sprawne użycie aspektów fotografii takich, jak: głębia ostrości, sama ostrość, balans bieli, czy temperatura barw. Parametry te również będą miały wpływ na wyraz artystyczny fotografii.

c) Artyzm - wyczucie artystyczne fotografa.

d) Koncepcja - pomysł na zdjęcie, uchwycona chwila, niecodzienność spojrzenia, oryginalność.

e) Emocje - to co fotografia będzie potrafiła przekazać za pomocą obrazu. Uczucia i emocje, które będą wypływały z danej pracy będą oceniane pod względem siły z jaką wpływają na oglądającego.

Podmioty odpowiedzialne za ocenę zdjęć, o czy mowa w §3, pkt 3, 4 i 5 Regulaminu, będą dokonywały wyboru zdjęcia niezależnie od siebie stosując wymienione kryteria. Dopuszcza się możliwość, że podmioty odpowiedzialne za wybór zdjęcia, wybiorą to samo zdjęcie.

3. Do rozstrzygnięcia Konkursu Organizator powoła Jury, w skład którego wejdzie 3 Ekspertów (Maciej Frołow, Piotr Schmidt, Krzysztof Bandarek) z niezależnego portalu fotograficznego: http://www.ateliora.com. Jury będzie odpowiedzialne za wybranie 1 zdjęcia. Uczestnik, który jest autorem zwycięskiego zdjęcia otrzyma Nagrodę Główną.

4. Firma Canon Polska będzie odpowiedzialna za wybranie 1 zdjęcia. Uczestnik, który jest autorem tego zdjęcia otrzyma Nagrodę Canon.

5. Komisja Konkursowa Organizatora będzie odpowiedzialna za wybranie 1 zdjęcia. Uczestnik, który jest autorem tego zdjęcia otrzyma Nagrodę Centrum Druku.

6. Uczestnikom, którzy są autorami wybranych zdjęć, przysługuje prawo do nagrody, z zastrzeżeniem § 8 pkt. 7 i § 4 pkt. 1 Regulaminu:

a) Uczestnik Wyróżniony Nagrodą Główną, którego zdjęcie zostało wybrane przez Jury, o czym mowa w § 3 pkt 2 i 3 Regulaminu, otrzymuje Nagrodę Główną, którą stanowi wycieczka do Paryża dla dwóch osób w długi weekend majowy (wylot 2.05.2012 z Warszawy, przylot 6.05.2012 r. do Warszawy) o wartości rynkowej 4856 zł
Ze względu na fakt, że wartość Nagrody Głównej przekracza kwotę 760 zł, Uczestnik Wyróżniony Nagrodą Główną jest zobowiązany przekazać 10% podatku (zgodnie z art. 30 ust.1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) na rzecz Organizatora konkursu jako płatnika podatku. Nagroda Głowna zostanie przekazana wyłącznie w przypadku potwierdzenia wpływu na konto Organizatora wpłaty kwoty stanowiącej 10 % wartości nagrody do 31.03.2012 r. Uczestnik Wyróżniony Nagrodą Główną zobowiązany jest do podania Organizatorowi adresu zameldowania, numeru NIP i PESEL, niezbędnych do rozliczenia przez Organizatora podatku z Urzędem Skarbowym. W przypadku kiedy wyróżniony Uczestnik jest osobą niepełnoletnią, wówczas nagrodę główną odbierają Rodzice lub opiekunowie prawni.

b) Uczestnik Wyróżniony Nagrodą Canon, którego zdjęcie zostało wybrane przez firmę Canon, o czym mowa w § 3 pkt 2 i 4 Regulaminu, otrzyma Nagrodę Canon ufundowaną przez firmę Canon Polska: aparat fotograficzny Canon PowerShot SX230 HS.

c) Uczestnik Wyróżniony Nagrodą Centrum Druku, którego zdjęcie zostało wybrane przez Komisję Konkursową Organizatora, o czym mowa w § 3 pkt 1, 2 i 5 Regulaminu, otrzyma Nagrodę Centrum Druku: Apple iPod nano 8GB.

d) Ponadto wśród wszystkich Uczestników Organizator rozlosuje nagrody dodatkowe (m.in.: smyczki, koszulki, czapeczki).

7. O przyznaniu Nagród wyróżnieni Uczestnicy zostaną powiadomieni w dniu rozstrzygnięcia Konkursu, wskazanym w § 1 pkt 9 oraz w § 3 pkt 9 Regulaminu - powiadomieni przez Organizatora e-mailem lub wiadomością wysłaną za pośrednictwem serwisu http://www.facebook.com.

8. Warunkiem odebrania nagrody jest przedstawienie Organizatorom Konkursu oryginału zdjęcia (plik pochodzący wprost z aparatu fotograficznego, nie poddany obróbce cyfrowej).

9. Informacja o rozstrzygnięciu Konkursu zostanie opublikowana na stronie serwisu społecznościowego http://www.facebook.com/CentrumDruku do 26 marca 2012 r. Informacja będzie zawierała:

a) listę wyróżnionych Uczestników Konkursu (imię i nazwisko, nickname Użytkownika facebook);

b) zdjęcia, które zostało wyróżnione w Konkursie.

10. Wyróżniony Uczestnik zobowiązany jest w ciągu 2 dni od daty otrzymania wiadomości o przyznanej Nagrodzie, o której mowa w § 3 pkt 6, przesłać wiadomość e-mail zawierającą informacje niezbędne do wysłania nagrody.

a) imię i nazwisko;

b) adres korespondencyjny;

c) zgodę na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Wyrażam zgodę w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami) na przetwarzanie moich danych przez Centrum Druku s.c. z siedzibą w Krakowie, ul. Czarnowiejska 43, na cele związane z Konkursem organizowanym w dniach 06 marca 2012 - 22 marca 2012 na profilu Centrum Druku, w szczególności w celu przesłania przyznanej w ramach Konkursu nagrody” pod rygorem wykluczenia z Konkursu i utraty uprawnień do nagrody.

11. W przypadku wykluczenia  wyróżnionego Uczestnika z Konkursu Organizator zastrzega sobie prawo do przeniesienia uprawnień do nagrody na kolejnego Uczestnika, którego zdjęcie zostanie wybrane w trybie, o którym mowa w § 3 pkt 2, 3, 4, 5 i 6 Regulaminu. Postanowienia Regulaminu dotyczące wyróżnionych Uczestników stosuje się odpowiednio.

12. Nagrody zostaną przesłane indywidualnie do każdego z wyróżnionych Uczestników za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy spedycyjnej. Organizator nie ponosi również odpowiedzialności za jakość usług świadczonych przez Pocztę Polską i przez firmy spedycyjne.

13. Wyróżnionemu Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagrody na ekwiwalent pieniężny, jak również nie przysługuje prawo przeniesienia na osobę trzecią roszczenia o wydanie Nagrody.

§ 4. Wykluczenie z uczestnictwa w Konkursie

1. W przypadku gdy:

a) Uczestnik nie posiada praw autorskich do zamieszczonego przez siebie zdjęcia;

b) Uczestnik nie spełnia warunków uczestnictwa w Konkursie określonych w Regulaminie, w szczególności w § 1 pkt 5 i § 2;

c) Uczestnik podał nieprawdziwe lub niekompletne dane niezbędne do przyznania Nagrody, o której mowa § 3 pkt 6 i 10;

d) Uczestnik nie prześle niezbędnych danych do przekazania nagrody w terminie, o którym mowa w § 3 pkt 10 niniejszego Regulaminu;

e) Uczestnik nie wpłaci należnego podatku, o czym mowa w § 3 pkt 6a niniejszego Regulaminu;

f) Uczestnik podjął inne działania sprzeczne z postanowieniami Regulaminu
Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia ze skutkiem natychmiastowym Uczestnika z udziału w Konkursie, jak również odmowy przyznania Uczestnikowi Nagrody.

§ 5. Reklamacje

1. Reklamacje Uczestników związane z przebiegiem Konkursu mogą być składane przez Uczestników e-mailem w terminie 15 dni od daty rozstrzygnięcia Konkursu, wskazanej w § 1 pkt 9 oraz w § 3 pkt 9 Regulaminu , na adres e-mailowy Organizatora: marketing@cd2.pl.

2. Każda reklamacja powinna zawierać: a) imię i nazwisko Uczestnika zgłaszającego reklamację b) nickname, którym Uczestnik posługuje się na facebooku, c) dane Uczestnika (adres korespondencyjny, e-mail, telefon), d) opis reklamacji.

3. Reklamacje spełniające wymogi określone w §5 pkt.1 oraz w §5 pkt.2, będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Uczestnik, który złożył reklamacje, zostanie powiadomiony drogą e-mailową o jej rozpatrzeniu najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozpatrzenia reklamacji zgłoszonych po terminie, o którym mowa w §5 pkt 1, jak również reklamacji niespełniających kryteriów wskazanych w §5 pkt 2.

5. Odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest względem Uczestnika – w zależności od konkretnego przypadku - do wysokości wartości Nagrody, o której mowa w § 3 pkt 5.

§ 6. Dane osobowe

1. Organizator zapewnia, że przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie zgodnie z zasadami regulowanymi ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm).

2. Dane osobowe Uczestników wyróżnionych w Konkursie, zgodnie z § 3 Regulaminu, przetwarzane będą przez Organizatora w celu komunikacji z wyróżnionymi Uczestnikami Konkursu oraz w celu przesłania nagrody.

3. Przetwarzanie danych osobowych obejmować będzie :
a) następujący zakres danych: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, wizerunek, nickname Użytkownika portalu facebook, adres e-mail.
b) następujący zakres czynności : zbieranie, przechowywanie, opracowywanie.

4. Dane osobowe podawane są przez Uczestników dobrowolnie, a Uczestnicy mają prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

5. Przesłanie przez Uczestnika zdjęcia, o którym mowa w § 2 pkt 3 i 4 Regulaminu, jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków niniejszego Regulaminu oraz z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z formułą: „Wyrażam zgodę w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 923 z późniejszymi zmianami) na przetwarzanie moich danych przez Centrum Druku s.c. z siedzibą w Krakowie, ul. Czarnowiejska 43, na cele związane z Konkursem. Organizator zobowiązuje się do usunięcia przekazanych przez wyróżnionych Uczestników danych osobowych niezwłocznie po zakończeniu Konkursu.

6. Uczestnik jest zobowiązany do informowania Organizatora e-mailem o każdej zmianie udostępnionych Organizatorowi danych osobowych Uczestnika w okresie trwania Konkursu i w terminie do 14 dni od jego rozstrzygnięcia. W przypadku niepowiadomienia o zmianie danych Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczeniu Nagrody lub niedostarczenie Nagrody wynikłe ze zmiany danych Uczestnika, o których Uczestnik nie powiadomił Organizatora w terminie.

§ 7. Prawa autorskie

1. Przesłanie zdjęcia, o którym mowa w § 2 pkt 3 i 4 Regulaminu, jest równoznaczne z udzieleniem Organizatorowi przez Uczestnika nieodpłatnej i bezterminowej licencji obejmującej rozpowszechnianie zamieszczonego na profilu Centrum Druku zdjęcia przez jego publikację na stronie http://www.facebook.com/pages/Centrum-Druku/126744350676506, na stronie oraz na portalu http://www.ateliora.com oraz na stronie głównej Organizatora.

2. Przesłanie zdjęcia, o którym mowa w § 2 pkt 3 i 4 Regulaminu, jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika, że przysługują mu prawa autorskie do zdjęcia w zakresie pozwalającym na ich wykorzystanie w sposób określony niniejszym Regulaminem, a także – jeżeli dotyczy – że Uczestnik jest uprawniony do wykorzystania wizerunków osób widocznych na opublikowanym zdjęciu, a w szczególności uzyskał, o ile to konieczne, zgodę tych osób na wykorzystanie ich wizerunków.

3. W przypadku wystąpienia przeciwko Organizatorowi przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi lub związanymi z naruszeniem jakichkolwiek przysługujących jej praw własności intelektualnej przez zamieszczone zdjęcie lub jego wykorzystanie, w szczególności jej majątkowych lub osobistych praw autorskich lub prawa do wizerunku, Uczestnik zobowiązuje się do ich zaspokojenia i zwolnienia Organizatora od obowiązku wszelkich świadczeń z tego tytułu. W przypadku dochodzenia na drodze sądowej przez osoby trzecie roszczeń wynikających z powyższego tytułu przeciwko Organizatorowi, Uczestnik zobowiązuje się do przystąpienia do procesu po stronie Organizatora i podjęcia wszelkich czynności w celu jego zwolnienia od udziału w sprawie.

§ 8. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin jest dostępny na profilu Centrum Druku na portalu facebook http://www.facebook.com/CentrumDruku oraz w siedzibie Organizatora.

2. Prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie oraz w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa. Wszelkie informacje o Konkursie dostępne w materiałach reklamowych mają jedynie charakter informacyjny. 

3. W kwestiach nie objętych postanowieniami niniejszego Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.

4. Wszelkie spory związane z realizacją Konkursu, których strony nie zdołają rozstrzygnąć polubownie, podlegać będą rozpoznaniu przez sąd właściwy dla miejsca siedziby Organizatora.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany bądź uzupełnienia warunków Konkursu i treści niniejszego Regulaminu lub przerwania Konkursu w dowolnym czasie, bez podania przyczyny, o czym niezwłocznie powiadomi Uczestników Konkursu na profilu Centrum Druku na portalu facebook. Każda ewentualna zmiana Regulaminu będzie obowiązywać od chwili jej opublikowania na profilu Centrum Druku na portalu facebook.

6. Organizator ani inne podmioty działające na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu, nie ponoszą odpowiedzialności za błędy i uchybienia innych podmiotów (np. firmy spedycyjnej, poczty, operatorów sieci telefonicznych i internetowych). Organizator oraz inne podmioty działające na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu nie ponoszą odpowiedzialności, jeśli na skutek działania sił wyższych (np. klęski żywiołowej, zamachu terrorystycznego lub jego groźby) nie będzie mógł wywiązać się z całości lub części obowiązków nałożonych na niego Regulaminem.

7. Organizator ma prawo zapobiegać wszystkimi możliwymi metodami, nie naruszając obowiązującego prawa, próbom nieuczciwego uzyskania Nagród. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji, czy wytypowany do nagrody Uczestnik spełnia warunki określone w Regulaminie i podjęcia działań, o których mowa w § 4 pkt. 1 Regulaminu.

8. Organizator ani inne podmioty działając na zlecenie Organizatora w zakresie obsługi Konkursu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za powstałe szkody spowodowane podaniem przez Uczestnika nieprawdziwych danych, bądź innego typu nieprawidłowości po stronie Uczestników.

9. Niniejszy Konkurs nie łączy się z innymi promocjami. 

Ważne! Strona internetowa Centrum Druku stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka, są one wymagane do poprawnego jej funkcjonowania. Aby aktualizować wybór dodatkowych usług korzystających z ciasteczek, kliknij wybierz zgody marketingowe lub dowiedz się więcej na temat cookies i naszej polityki prywatności.
Informujemy, że z dniem 29 lutego 2020 r. administratorem danych osobowych w naszym sklepie jest Centrum Druku AM Stachura sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-054), ul. Czarnowiejska 43, KRS: 0000830855. Twoje dane przetwarzane będą w celach związanych z obsługą zapytań i realizacją zamówień zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – RODO.