Rodzaj urządzenia:
* nie wybrano
Miejsce użytkowania:
* nie wybrano
Przeznaczenie do druku:
* nie wybrano
Grzegorz Pabian | e-mail: | tel. +48 12 631 38 49 | |
Joanna Sumera | e-mail: | tel. +48 12 631 38 43 | |
Dział handlowy | e-mail: | tel. +48 794 464 464 |
Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo! Promocja dotyczy wysyłki kurierskiej standardowej. |
Dbamy o to, abyś w Centrum Druku mógł znaleźć zawsze najlepsze ceny. Jeśli uważasz, że proponowana przez nas cena jest zbyt wysoka – negocjuj! Rozpatrzymy Twoją propozycję w przeciągu kilku godzin. Pamiętaj, że negocjacje mają na celu ustalenie ceny produktu na satysfakcjonującym obie strony poziomie. SZCZEGÓŁY: |
Polisa gwarancyjna HP - 3 lata. Naprawa realizowana w miejscu instalacji, z wymianą zestawu konserwacyjnego raz w roku. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym.
zgodny z: LaserJet M5035 MFP, LaserJet M5035x MFP, LaserJet M5035xs MFP
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może byćwykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowegourządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego oddaty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.
Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.
Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP CarePack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowegow Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzinzoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od datyrejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasemreakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym zokreślonym w wykupionej usłudze.
Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisutechnicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomieniaprogramów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanychbłędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowebędą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problemnie może być rozwiązany zdalnie.
Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia
Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczynasię po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producentalub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywaniagwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływiestandardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Packprzed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywaniapoprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływiegwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jegoobowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu
Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin odzgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego